Giriş Tarihi: 29.4.2014

Önce Ankara sonra Avrupa

MCD Gençlik Kulübü tarafından bu yıl 5.'si düzenlenen "Gençlik Otobüsü" Projesi'nde 43 bin kişi arasında yapılan elemeleri geçen 630 kişi, son 80 kişi arasına girebilmek için çalışmalara başladı. Türkiye'nin dört bir yanından Ankara'ya gelerek bilgilendirme toplantısına katılan gençler birbirleri ile kaynaşma imkanı buldu. Toplantıda proje detaylarını anlatan MCD Genlik Kulübü Yöneticisi Maksut Coşkun Dokunulmaz katılımcıların sorularını yanıtladı.
"80 KİŞİ KATILABİLİYOR"
1 Ağustos - 12 Eylül arasında Avrupa gezisine çıkacak olan Gençlik Otobüsü Projesi'nin ülke sınırlarını aştığını ve yurt dışından da başvuruların geldiğini belirten Dokunulmaz, "Bu bir gezi turu değil, kişisel gelişim ve kültür programıdır. Gittiğimiz her ülkede ayrı ayrı projeler yapıyoruz, ülkemizi ve kültürümüzü tanıtıyoruz. Her yıl on binlerce başvuru geliyor ancak sadece 80 kişi Gençlik Otobüsü'ne katılabiliyor. Otobüse seçilemeyen gençler ile de farklı projeler ve toplantılar gerçekleştiriyoruz" dedi.
5. KEZ FETHEDİLECEK
MCD Gençlik Kulübü Yöneticisi Maksut Coşkun Dokunulmaz, daha fazla gence fırsat vermek için çalışmalarının devam ettiğini vurgulayarak, "Burada da sponsorların desteği çok önemli. Gençlik Otobüsü Projesi tamamen sponsorların desteği ile gerçekleştiriliyor. Bu tarz sosyal sorumluluk projelerinin büyümesi için Türkiye'deki sponsorluk bilincinin biraz daha oturması gerekiyor. Bu yıl Avrupa'yı 5. kez fethetmeye gidiyoruz" diye konuştu.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.