Giriş Tarihi: 21.5.2014

Cavcav bu işi biliyor!

"Şifo", Gençlerbirliği'ndeki 26 maçlık performansıyla Yanal, Roberto Mancini ve Bilic'in ardından 4'üncü oldu

Gençlerbirliği Teknik Direktörü Mehmet Özdilek, 9. haftaya kadar sadece 4 puan toplayabilen kırmızı- siyahlı ekibi, sezonun son haftalarına kadar Avrupa heyecanının içinde tutmayı başardı. Spor Toto Süper Lig'de 2013-2014 sezonuna, takımı eski kaptanı Metin Diyadin'e emanet ederek başlayan Gençlerbirliği Başkanı İlhan Cavcav, alınan başarısız sonuçların ardından 9. hafta öncesinde adeta bir operasyon başlattı.
BAŞKAN TECRÜBESİNİ KONUŞTURDU

Tecrübeli başkan, ilk olarak transferi beraber yönettikleri kulüp Genel Menajeri Cem Onuk ile yolları ayırdı. Onuk'un yetkilerini, Ali Ekber Düzgün'ü takım menajerliğine, Ferda Ramanlı'yı teknik menajerliğe ve Emrah Atasoy'u da idari menajerliğe getirerek genç bir ekibe paylaştıran Cavcav, Diyadin ile de devam etmedi. Mustafa Denizli, Hikmet Karaman gibi tecrübeli teknik adamların gündeme geldiği süreçte Cavcav, "genç" isimde ısrar ederek futbolseverlerin "Şifo" lakabıyla tanıdığı Mehmet Özdilek'i seçti.
Mehmet Özdilek ilaç gibi geldi
Medical Park Antalyaspor ile başarılı bir deneyim yaşayan Mehmet Özdilek, Gençlerbirliği'ne "ilaç" gibi geldi. Sürekli "oyuncularıma güveniyorum" diyen Özdilek, bunun karşılığını, 9. haftada Sanica Boru Elazığspor deplasmanındaki ilk maçta aldı. "Şifo" yönetimindeki Başkent temsilcisinin altyapıya verdiği önem Türkiye Futbol Federasyonu'nca da tescillendi. Gençlerbirliği aynı zamanda Tam Saha Dergisi'nde yayımlanan analize göre altyapıdan yetişen oyunculara şans veren takımlar sıralamasında, 'rekor' kırdı.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.