Pazartesi 26.05.2014

Yaşlıların tercihi 'huzurevi' oldu

Medikal Turizm Derneği öncülüğünde yapılan araştırmaya göre yaşlılar, huzurevinde kalmayı çocuklarının evinde yaşamaya tercih ediyor

Medikal Turizm Derneği Başkanı Sinan İbiş başkanlığında, Ankara Kalkınma Ajansı, Ankara Üniversitesi, Ankara Valiliği Sosyal Hizmetler İl Müdürlüğü ve Flavius Klinikleri'nin katkılarıyla "Ankara Yaşlanmasının Etkileri ile Yaşlı Bakımında Sürdürülebilir Politikalar ve Stratejiler Projesi" gerçekleştirildi.
ÖNEMLİ İPUÇLARI VERİYOR
Proje sonuçlarına ilişkin bilgi veren Medikal Turizm Derneği Başkanı Sinan İbiş, çalışmanın yaşlı bakımındaki ihtiyaçlar ve Ankara'nın yaşlı bakımında da başkent olması için birçok önemli ipucu verdiğini söyledi. İbiş, yapılan araştırmaya göre, yaşlıların yüzde 58'inin kendi evinde, yüzde 40'ının huzurevinde, yüzde 2'sinin ise çocuklarının yanında yaşamak istediğini söyledi.

ULAŞIM İÇİN
Huzurevi, yaşam ve rehabilitasyon merkezlerinde kalan 536 kişi üzerinde gerçekleştirilen araştırmayla huzurevlerinde kalan yaşlıların yüzde 85'inin çocukları bulunduğu, yüzde 86'sının sosyal güvencesi, yüzde 16'sının da bunun haricinde özel geliri olduğu ortaya çıktı. Medikal Turizm Derneği Başkanı İbiş, yaşlı insanların huzurevlerini tercih etmelerindeki en önemli sebebin ulaşımlarının sağlanması olduğunu kaydetti.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.