Cuma 27.06.2014

AŞTİ'de tatil öncesi yoğunluk had safhada

Her gün yaklaşık 300 bin kişinin giriş çıkış yaptığı AŞTİ, tatil sezonunun başlamasıyla en yoğun günlerini yaşıyor. AŞTİ'de 201 personel ve 152 kamerayla güvenlik sağlanıyor

Günde ortalama 150 bin kişinin uğrak yeri olan, bayramlarda ve asker celp dönemlerinde ise ziyaretçi sayısı iki-üç katına çıkan Ankara Şehirlerarası Terminal İşletmesi, (AŞTİ) okulların da tatil olmasıyla en yoğun günlerini yaşıyor. AŞTİ'nin işletmesini yapan Büyükşehir Belediyesi BUGSAŞ Genel Müdürü Seçkin Odabaşı, AŞTİ'deki olumsuzlukları ortadan kaldırmak için yoğun olarak çalıştıklarını belirtti.
152 KAMERA VAR

Odabaşı, "201 personelimizle AŞTİ'nin güvenliğini sağlıyoruz, 6 zabıta da ayrıca görev yapıyor. Bir de polis noktası bulunmakta. 32 kapıdan kontrollü olarak AŞTİ'ye giriş çıkış yapılıyor ve 152 kamera ile bu yoğunluk kontrol ediliyor. Yanı sıra üst düzey bir kamera görüntüleme sistemimiz var, bununla da AŞTİ'nin güvenliğini üst düzeyde götürüyoruz" dedi. AŞTİ'de 200 kişilik temizlik ekibinin, üç vardiya halinde çalıştığını da aktaran Odabaşı, "128 bin metrekaresi kapalı, 100 bin metrekaresi de açık olmak üzere toplamda 228 bin metrekarelik bir alana sahip olan AŞTİ'de modern temizlik ekipmanlarına sahip olan görevliler, temizlik ve hijyeni sağlamak için 24 saat yoğun çaba sarfediyor ve koku kirliğini yok etmek amacıyla gül kokulu deterjanlarla yıkıyorlar" diye konuştu.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.