Cumartesi 05.07.2014

Fuarda güçler birleşti

Synergy Events'in organize ettiği "European Utility Week" fuarı ile "3. Uluslararası İstanbul Akıllı Şebekeler Kongre ve Fuarı" güçlerini birleştirme kararı aldı

Dünyada giderek artan enerji talebinin daha rasyonel kullanılmasına, akıllı sayaç politika ve stratejileri ile akıllı binaların otomasyon sistemlerine büyük katkı sağlayacak 3.Uluslararası İstanbul Akıllı Şebekeler Kongre ve Fuarı'nın 6-7-8 Mayıs 2015 günleri arasında organize edilecek. Fuar, HHB Expo Fuar şirketi tarafından Wow İstanbul Convention Center'da gerçekleşecek.
PARTNER OLDULAR

Hollanda'nın başkenti Amsterdam'da 4-6 Kasım 2014 günleri arasında Synergy Events tarafından organize edilecek "European Utility Week" fuarı ile "3.Uluslararası İstanbul Akıllı Şebekeler Kongre ve Fuarı" güçlerini birleştirdi ve partner oldu. "European Utility Week" fuarı sektörün Avrupa'daki önemli fuarı olmakla beraber, Malezya ve Güney Afrika ülkelerinde de organize ediliyor. Her iki ülkenin ticaretine önemli katkı sağlayacak iki önemli organizasyon güçlerini birleştirme kararı aldı.
Pilot proje
European Utility Week'in Fuar Proje Müdürü Paddy Young, Türkiye'ye ziyarette bulundu. Young, "Bu sene hedef ülkemiz Türkiye pazarı. Biz bu pazara önem veriyoruz. Biliyoruz ki Türkiye akıllı sayaçlar konusunda önemli adımlar atıyor. Bu seneki organizasyonumuzda Türkiye pilot proje. Bu bağlamda, HHB Expo ile işbirliğimizi başlatmış olmaktan memnuniyet duyuyoruz" dedi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.