Salı 29.07.2014

Tüketici artık çok bilinçli

Ankara Genç İşadamları Derneği (ANGİAD) Başkan Yardımcısı Mustafa Acar, Türkiye'de ciddi oranda bilinçli ve ne istediğini bilen bir tüketici profili oluştuğunu söyledi, "Özellikle inşaat sektöründe tüketicinin bu hassasiyetine göre hareket eden firmalar, kazanır" dedi. Acar, son 10 yılda Türkiye'nin olağanüstü bir değişim yaşadığını, ekonomik, sosyal ve kültürel yaşamının güçlendiğini kaydetti. Mustafa Acar, inşaat sektöründeki en büyük değişimin ise Kentsel Dönüşüm Projeleri ve hükümetin başlattığı diğer dev inşaat projeleriyle başladığına dikkati çekti. Acar, "Kentsel dönüşümü bir zorunluluk olarak görmekle birlikte buna bağlı olarak toplu taşımanın da ele alınmasını ve ikisinin bir bütün olarak hayata geçirilmesi gerektiğini düşünüyoruz" diye konuştu.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.