Salı 02.09.2014

Esnafın işi azaldı

Yüksek Hızlı Tren Terminali çalışmaları nedeniyle Tandoğan Yeraltı Çarşısı ile Ankara Garı arasında bağlantıyı sağlayan tünelin kapatılması, çarşıda işleri durma noktasına getirdi

Asker Çarşısı olarak da bilinen Tandoğan Yeraltı Çarşısı'nın Ankara Garı ile bağlantısını sağlayan tünel, Yüksek Hızlı Tren Terminali çalışmaları yüzünden kapatıldı. Çarşının can damarı olarak bilinen tünelin kapatılmasına isyan eden bölge esnafı, "Bir ayda işlerimiz yüzde 80 yüzde 90 oranında azaldı. Birçok arkadaşımız dükkanını kapatmak zorunda kaldı. Burada can çekişiyoruz. Bize yardım edin" diyerek duruma tepki gösterdi.
"SİNEK AVLIYORUZ"
Bakımsızlık nedeniyle müşteri kaybeden ve kapanmaya yüz tutan Tandoğan Çarşısı'nda sorunlar bitmek bilmiyor. Ankara Tren Garı ile Tandoğan arasında bağlantıyı sağlayan ve çarşının hayat damarı olan tünelin, terminal çalışmaları nedeniyle kapatılması asker çarşısında işleri durma noktasına getirdi. Çarşıda 13 yıldır esnaflık yapan Selçuk Han Tosun, "Bomboş çarşıda sinek avlıyoruz. Hiç iş yapamıyoruz. Duvar yüzünden işlerimiz durma noktasına geldi. Bize yardım edin" diye konuştu.
"YOLCULAR DUVARA TOSLUYOR"
Yetkililerin esnafı ve halkı bilgilendirmeden duvarı ördüğünü ileri süren Serdar Aracı, "Hiç kimseye haber vermeden gelip duvar ördüler. Biz zaten bittik. Ankaralılar da çok mağdur oldu. Elinde çantasıyla gara gitmek isteyen duvara tosluyor. Biz burada danışmanlık hizmeti vermeye başladık. Bütün gün insanlara yol tarif ediyoruz" dedi.