Çarşamba 01.10.2014

ŞENOL KABA: Başkent'te futbol

PTT 1. Lig'de geçen sezon Play-Off maçlarında Spor Toto Süper Lig'e terfi edemeyen Ankaraspor, bu sezon başı isim değişikliğiyle ama tüm organlarıyla aynı kadrosuyla PTT 1. Lig'e Osmanlıspor adı altında girdi. Yaptıkları icraatin, uyguladıkları istikrarın şu ana kadar meyvelerini toplayan Osmanlıspor görünüyor ki önümüzdeki sezon "Ben Spor Toto Süper Lig'in en büyük adayıyım" mesajını veriyor. Ankaragücü hepimizin malumu... "Bana dokunmayan yılan bin yaşasın" der gibi hiçbir rakibini üzmeden puanları maç sonunda kardeş payı yapıyor. "Yenemiyorsam yenilmem de... Kimse bana bulaşmasın yeterki"yi oynuyor. Sezon sonu herhalde en çok berabere kalan takım olarak kendini mutlu kılacaktır. Gençlerbirliği için ne söylenebilir ki... Kulüp, ligin 4. haftası ve dördüncü hoca Ankara'nın Süper Lig'deki tek temsilcisi korkarım bu sezon teknik direktör değiştirme rekoru kıracak. Genç ve yetenekli futbolcuları umarım bu değişikliklerden olumsuz etkilenmez. Aksi takdirde Gençlerbirliği için lig kabusa dönebilir. 1980 yılında tanıdığım Başkan İlhan Cavcav, Gençlerbirliği ve Hacettepe arasındaki kararını ve tercihini Gençlerbirliği olarak kullanarak başkan olmuştu. Yıllar sonra kaybolan Hacettepe'yi tekrar yaşama geçiren sayın başkan 35 yıldır Türk futboluna tesisler yapan ve birçok futbolcu kazandıran bir kişi olarak Türk futboluna damga vurmuştur. Başkanın bu saatten sonra teknik direktörlük yapmasının kendisine kâr değil zarar getireceği görüşündeyim.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.