Çarşamba 15.10.2014

Türk tekstil işçisi kalitede fark attı

Hazır giyimde Türk işçiliği kalitesinin rekabet gücünü önemli oranda artırabileceğini dile getiren Ankara Giyim Sanayicileri Derneği (AGSD) Yönetim Kurulu Başkanı Canip Karakuş, "Ankara Giyim Sanayicileri olarak, hazır giyim sektörünün gelişmesi ve ihracata yönelik çalışmalarımızı büyük bir özveriyle sürdürüyoruz" dedi.
TÜRKİYE'YE YÖNELDİLER
Tekstil ve hazır giyim sektöründeki canlanmanın sürdürülebilmesi için tekstil üretimi ve ihracatı ile ilgili tartışmaların sürekli devam ettiğini dile getiren Karakuş, "Son günlerde batılı markalar alımlarını yeniden Türkiye'ye çevirmeye başladı. Bunda birçok faktörün etkisi var. Bu faktörlerden ilki, Avrupa'daki ekonomik kriz nedeniyle batılı markaların Çin'e yüksek miktarlarda sipariş vererek büyük miktarlardaki akreditiflere imza atmak istememeleri" diye konuştu.
"AVAN TAJ İYİ KULLANıl MALI"
Türk işçisinin diğer ülkelerdeki tekstil işçilerinden ayrılan özelliklerinin kalite ve hız olduğunu vurgulayan Karakuş, "Yapılan araştırmalar, Türk işçisinin, tekstil ürünleri, özellikle hazır giyim ürünleri üretiminde son derece sabırlı, maharetli ve esnek olduğunu ortaya koymuştur. Günümüzde, her alanda kalitenin önem kazandığı bir ortamda, Türkiye özellikle hazır giyim üretiminde sahip olduğu bu avantajı iyi kullanmalıdır" diye konuştu.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.