Giriş Tarihi: 19.10.2014

Saraçoğlu'nun geleceği yarışmayla belirlenecek

Asker ve üst düzey bürokratlar için kurulan ve şimdi lojman statüsü kaldırılan Saraçoğlu Mahallesi'nin geleceği yarışma ile belirlenecek

Başkent'in merkezinde asker ve üst düzey bürokratlar için 1944'te kurulan ve bir süre önce lojman statüsü kaldırılan Namık Kemal Mahallesi için (Saraçoğlu Mahallesi) yeni bir fikir projesinin temin edilmesi ve bu proje üzerinden mahallenin tekrar planlanması için Çevre ve Şehircilik ile Maliye bakanlıkları arasında protokol imzalandı. Bu kapsamda, mahallede, otel, öğrenci yurdu, üniversite kampüsü gibi birçok kullanım fonksiyonundan hangisinin gerçekleştirileceği yarışmayla belirlenecek. Projelerin temin edilmesinin ardından uygulamayı Maliye Bakanlığı yapacak. Uygulamada gerek kiralama gerekse yap-işlet-devret modeli uygulanabilecek. Saraçoğlu Mahallesi'nin geleceğine şekil verecek proje yarışması, TMMOB ile Ankara Ticaret Odası'nın da işbirliğiyle düzenlenecek. Resmi duyurusu gelecek hafta yapılacak yarışmanın birincisine 50 bin, ikincisine 40 bin, üçüncüsüne ise 30 bin lira para ödülü verilecek. Yarışma, gelecek yıl ocak ayında sonuçlandırılacak. Bu tarihte, mahallede uygulanacak proje kamuoyuna açıklanacak. Öte yandan, Saraçoğlu Mahallesi'nde henüz boşaltılmayan yaklaşık 80 haneye tebligat gönderildiği öğrenildi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.