Çarşamba 26.11.2014

Aksapark ihracatta sınır tanımıyor

Ankara firması Aksapark, 57 ülkeye tam 18 yıldır oyun parkı ihracata yapıyor. Firma bu durumu ise istikrar ve güvene bağlıyor

Oyun parkları sektörü Türkiye'de olduğu kadar dünyada da sürekli büyüyen bir faaliyet alanı olarak dikkat çekiyor. Ankara menşeli Aksapark firması 81 ilin dışında 57 ülkeye ihracat yaparak çocukların hayal dünyasının gelişmesine katkıda bulunuyor. Üretim kabiliyeti, ürün çeşitliliği ve fabrika büyüklüğü ile Aksapark Türkiye, Balkanlar ve Orta Doğu'nun lider firması olup ABD'de firma kurarak bu pazarı da elinde tutmayı başardı. Aksapark ürünleri belediyeler başta olmak üzere okullar, turizm yapıları gibi pek çok alanda kullanılıyor. Aksapark Yönetim Kurulu Başkanı Ufuk Bayraktar, "Artık insanımız klasik apartman yaşamını değil tüm sosyal donatıları düşünülmüş, yeşile yer verilmiş, site yaşamını istiyor. Dolayısıyla günümüz belediyecilik anlayışı kent mobilyaları kullanımını gerektirmekte. Bu ihtiyaç bizim işimi güçlendiriyor" dedi.
SEKTÖR MARKA ŞEHİR YARATMADA ÖNEMLİ
Ufuk Bayraktar, Ankara'nın kişi başına düşen yeşil alan miktarı açısından rakipsiz olduğunu anlatarak, "Bu, Büyükşehir Belediye Başkanı Melih Gökçek'in marka şehir oluşturma fikrinin eseridir" dedi. Ankaralı bir sanayici olarak 12 yıldır süren güven ve istikrar ortamının tüm sektörlerde gelişmeye neden olduğunu vurgulayan Bayraktar, "THY'nin doğrudan uçuş noktalarını artırması, ihracatın özendirilmesi çok önemli" diye konuştu.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.