Perşembe 15.01.2015

Şençam'dan yeni yılda iki şube daha

Başkent'in ünlü köftecisi Şençam, Ankara dışındaki ilk şubesini açtı. 2015'te büyümeyi hedefleyen firma Bilkent ve Ankamall'de de birer şube açacak

Yatırımlarıyla çağın gereklerine ayak uyduran, modernizasyonu ve hijyeni ön planda tutan Şençam Köftecisi'nin patronu Hıfzı Kuruşa, 2014 yılını değerlendirerek hedeflerini anlattı. Ankara dışındaki ilk şubelerini açtıklarını kaydeden Kuruşa, 2015'in ilk çeyreğinde Ankamall'de şube açacaklarını duyurdu.
Kendinizi tanıtır mısınız?
Ankara 1969 doğumluyum. Aslen Kosova göçmeni olan bir ailenin çocuğuyum. 1986 yılında liseden mezun olduktan sonra Bilkent Üniversitesi'nde Bilgisayar Teknolojisi ile Büro Yönetimi'nde okudum. İiş hayatı, üniversite hayatından cazip üniversiteyi bitirmeden iş hayatına girdim. Yani yaklaşık 28 yıldır profesyonel dünyadayım. 1988 yılında Özge Hanım ile evlendim. Ege, Sude Naz ve Zahit Efe isminde 3 çocuk babasıyım.
STK'larda da oldukça aktifsiniz…
Sivil toplum kuruluşlarında aktif görevlerim var. Ankara Ticaret Odası'nda Yönetim Kurulu üyesiyim, Gençlerbirliği Spor Kulübü Yönetim Kurulu üyesiyim.
REKABET HIZLANIYOR
Şençam olarak 2014 nasıl geçti?

2014 yılı bizim için sorunsuz ve hayal ettiğimiz büyüme arzumuza ve yatırımlarımıza cevap veren bir yıl oldu. Ancak sektördeki gelişmeler ve değişim rekabetin dozajını artırıyor. Yeni açılan AVM'ler, hareketliliği artan caddeler rekabeti hızlandırıyor. Haklı rekabetin bizi daha zinde ve dinamik tuttuğunu biliyoruz. Ancak haksız rekabet olduğu zaman isteğimiz, arzumuz ve sektöre ilişkin hayallerimiz kırılıyor. Biz işine yatırım yapan, çağa ayak uyduran, modernizasyonu ve hijyeni ön planda tutan üretim anlayışı ile sektöre katkı, konuklarına ise sağlıklı, ekonomik, doyurucu ve lezzetli ürünler sunan bir firmayız ve bu şartları banka kredileri ile değil tamamen özkaynaklarımız ile gerçekleştiriyoruz.
2014'teki en önemli atılımınız ne oldu?
2014 yılı içerisinde ilk Ankara dışı şubemizi açtık. Bilkent Station'daki şubemizin sözleşmesini imzaladık. Açılışı biraz gecikti, ocak ayı sonunda hizmete girecek. Ayrıca paylaşmak istediğim bir bilgi de sözleşmelerini imzaladığımız ve Ankara'nın en büyük ve güçlü AVM'lerinden Ankamall şubemiz 2015 yılı ilk çeyreğinde Ankaralılar ile buluşacak. Yeni yılda da hızla büyüyeceğiz.
'BAYİM OLUR MUSUN FUARI'NA KATILACAĞIZ
Müşteri şikayetlerini, yorumlarını takip etmekte hangi kanalları kullanıyorsunuz?
Biz aslında teknolojiyi kullanan bir firmayız. Özellikle sosyal medyanın çok önemli olduğunu düşünüyoruz. Konuklarımız bize telefon, e-mail, twitter, ınstagram, facebook yoluyla ulaşabiliyor.
2015 planlarınız? Yeni lokasyonlarda görebilecek miyiz?
Doğrusunu isterseniz 2015 yılından beklentimiz yüksek. Eylül 2015'te Şençam Köftecisi olarak ilk kez 'Bayim Olur musun Fuarı'na katılacağız. Özellikle gıda sektöründe Türkiye franchising pazarı büyüme rekoru kırıyor. Türkiye'de tam anlamıyla bayilik patlaması yaşanıyor. Zincir mağaza sayısının 2 bin, şube sayısının ise 50 binin üzerinde olduğunu biliyorum. Özellikle gıda sektörünün 2015 yılında yatırım cazibesini koruyacağını düşünüyorum. Biz de bu yatırımdan payımıza düşeni almak istiyoruz.
HEDEFİMİZ ÇEVRE İLLER
Yeni yatırım rotanız belli mi?
Ankara merkezli büyüme politikamızın doğru tercih olduğunu düşünüyorum. Bundan yola çıkarak yatırımlarımıza Ankara ve civar illerinde devam etmeyi planlıyoruz.
Hangi şehirleri düşünüyorsunuz?
Eskişehir, Konya, Bursa, İzmit, Sakarya, Afyon gibi iller hedef noktalarımız. Bayilik yolu ile bu illerde büyümeyi planlıyoruz. 2015 inşallah başta aileme, kentime ve ülkeme hayırlar getirir.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.