Cuma 08.05.2015

Yeni Ankamall basına tanıtıldı

Ankamall AVM'nin yatırımcısı Gimat GYO AŞ'nin Genel Müdürü Levent Kirman, kabuk değiştiren ve yeni yüzüyle ziyaretçilere kapılarını açan Ankamall'u gazetecilere tanıttı. Levent Kirman, gerçekleştirilen yenilenme yatırımının görsellik ve işlevselliği artırmasının yanında kiralanabilir alanın da yüzde 8 büyüdüğünü, açık teraslar ve çeşitli sosyal alanlarla da genişleme sağlandığını bildirdi. Kirman, yenilenme çalışmalarının, "yatay zonlama" tekniği ile AVM'yi kapatmadan bölüm bölüm gerçekleştirildiğini ve planlanandan 3 ay daha kısa bir sürede; 15 ayda tamamlandığını vurguladı.

2 BİN 500 KİŞİLİK EK İSTİHDAM

Yeni yatırımlarla AVM'ye 15'i ilk olmak üzere 54 yeni markanın katıldığını belirten Levent Kirman, Ankamall'un 4 bin 500 kişiye direkt 10 bin kişiye dolaylı istihdam sağladığını belirtirken, mevcuda ilave olarak 2 bin-2 bin 500 kişiye daha istihdam sağlanacağını, toplam ciroda da yüzde 17 artış öngördüklerini vurguladı.
GENEL KURUL 17 MAYIS'TA
1999 yılında çok ortaklı olarak kurulan Ankamall, gayrimenkul yatırım ortaklığına dönüşmesinin ardından BIST'te işlem görmeye başladı. Kirman, 17 Mayıs'ta yapılacak genel kurulda yüzde 126 (1 nominal hisse başına 0,26) temettü dağıtımı önerisinin sunulacağını kaydetti. Kirman "Ben 1.500 kişiyi temsilen buradayım. Burada hissedarlar hisselerine çok sahip çıkıyor, bu anlamda bunu gelecekleri gibi görüyor" dedi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.