Cumartesi 25.07.2015

Haymana kaplıcaları kalitesini artırıyor

Haymana kaplıcalarında hizmet kalitesi ve müşteri memnuniyetinin artması için yapılan çalışmalar sürüyor. Termal tesislerdeki personele eğitimler verilirken kıyafetleri de yenilendi

Başkentin termal turizm merkezlerinden Haymana'daki kaplıcalar, belediyenin yürüttüğü çalışmalar kapsamında yenileniyor. İlk etapta, gelen misafirlerle etkili iletişim kurulması için kaplıca personeline kişisel gelişim eğitimi verildi. Bir hafta süren eğitimler boyunca Jeotermal AŞ personeli, halkla ilişkiler ve iletişim eğitimi, diksiyon, müşteri memnuniyeti, protokol ve nezaket kuralları seminerlerine katıldı.

KAMERALI TAKİP

Eğitimleri düzenleyen Argestar Danışmanlık şirketi Genel Müdürü Dr. Mahmut Naci Çuhacı, seminerlerin ilk gününde Haymana Belediyesi Kaplıcalarına müşteri gibi gelerek gizli kamerayla personelin müşterilerle ve kendi aralarındaki davranışlarını kayda aldı. Seminerin sonraki günlerinde bu kayıtlar personele izletilerek doğru ve yanlış davranışların neler olduğu anlatıldı. Örnek olaylar verilerek personele nasıl davranılması gerektiği gösterildi. Eğitim semineri sonunda katılan personele sertifikaları törenle verildi.

AMAÇ MERKEZ OLMAK

Kaplıca personeli için gerçekleştirdikleri eğitim programıyla Haymana'yı termal turizmin merkezi yapmayı amaçladıklarını ifade eden Haymana Belediye Başkanı Özdemir Turgut "Turizm sezonunun açılması ile gelen misafirlerimize daha kaliteli hizmet sunmak adına, personelimize hoşgörü ve nezaket ölçüleri doğrultusunda 'Efendim-Hoş Geldiniz' kültürü oluşturarak, Merkez Termal Turizm olma yolunda ilk adımımızı atmış olduk. Bu tür programlar diğer personelimize de verilmeye başlanacak" şeklinde konuştu.

KIYAFETLER YENİLENDİ

Haymana kaplıcalarında sadece eğitim alanında değil personelin kılık kıyafetine yönelik çalışmalar ve yenilikler de devam ediyor. Bu amaçla kaplıcalardaki personele nano teknolojiyle üretilmiş kapri, pantolon ve su geçirmez terlikler dağıtıldı. Ayrıca bundan sonra her departman personelinin farklı renkte tişörtler giymesi kararlaştırıldı. Bu uygulamayla kaplıcalardan faydalanan misafirlerin, kimin hangi birimde çalıştığını daha kolay anlamaları hedefleniyor. Bütün bu çalışmalarla, kaplıca tesislerinin daha kurumsal bir yapıya kavuşması hedefine ulaşılması amaçlanıyor.
ÇALIŞMALAR SÜRECEK
Çalışmalarla ilgili bilgi aldığımız Jeotermal AŞ Genel Müdürü Mehmet Binici, "Sayın Başkanımız Özdemir Turgut'un talimatları doğrultusunda personelimizin eğitim ve donatım çalışmalarına ağırlık verdik. Başkanımızın çok önemsediği nezaket kuralları ve müşteri memnuniyetini sağlamak adına personelimize Kişisel Gelişim Eğitim semineri verdik. Ayrıca kılık kıyafetlerde de yenilikler yaptık. Bundan sonra da Sayın Başkanımızın hedeflediği Merkez Termal Tesisi olma yolunda çalışmalarımıza devam edeceğiz" diye konuştu.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.