Giriş Tarihi: 5.8.2015

Keçiören Ak Masa'ya 30 bin başvuru

Keçiören Belediyesi Halkla İlişkiler Müdürlüğü'ne bağlı AK Masa Birimi vatandaşların talep, şikâyet ve önerilerini dinleyerek çözüme ulaştırma konusunda yoğun bir çaba sarf ediyor. Vatandaşlarla sıcak iletişime önem veren ve farklı kanallarla istek, şikâyet ve talepleri alan Ak Masa'ya başvuranların sayısı 2015'in ilk 6 ayında 30 bine yaklaştı. Telefon, e-posta, BİMER, Mavi Masa, şahsen ve çağrı merkezi yoluyla ulaşan vatandaşlar mahalleleri ilgili veya şahsi isteklerini AK Masa'ya ulaştırarak yardım ve bilgilendirme talep etti. Ak Masa'ya günlük başvuru sayısının ortalama 200'ü bulduğu belirtilirken, bunlardan 100'ünün yüz yüze, 100'e yakınının ise telefon, e-mail ve sosyal medya aracılığıyla geldiği kaydedililyor.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.