Çarşamba 19.08.2015

Yeni nesil mağaza devri başladı

Kişi başına düşen AVM metrekaresinde ilk sırada yer alan başkentte, yatırımcılar alışveriş kültürünü yenileyebilmek için cadde mağazalarına ağırlık vermeye başladı

Bin kişi başına düşen AVM metrekaresi bakımından ilk sırada yer alan Ankara'da 38 AVM hizmet verirken, yatırımcılar alışveriş kültürünü yenileyerek rakiplerinden bir adım öne çıkmak için çalışıyor. Son birkaç yıldır cadde mağazalarının yeniden gündeme geldiğini ifade eden BESA Grup Yönetim Kurulu Üyesi Efe Bezci, "Başkentte açık havada alışveriş olanağı sunan mağazaların ivme kazanmasıyla yatırımcılar da 'yol üstü' alışveriş konseptini benimsedi. Eskişehir Yolu'nda hayata geçirilen Kule Evo da 175 metrekare cephe genişliğine sahip ticari alanlarıyla yeni nesil mağaza konseptini öne çıkarıyor" diye konuştu. Bezci, başkentin yeni cazibe merkezlerinden Eskişehir Yolu'nda hayata geçirilen projelerde de bu ayrıntıya dikkat edilmeye başlandığını ifade etti.
SOSYAL YAŞAM ALANI
Kule Evo'nun sosyal yaşam alanı olarak tasarlandığını vurgulayan Bezci, "30 katlı tek kule ve baza olmak üzere iki bölümden oluşan proje, 22-496 metrekare arası büyüklükteki 39 ticari alana da sahip. Eskişehir Yolu cepheli geniş mağazalar Kule Evo'da yaşayan ve ofisi bulunanların yanında yolu kullananların da ihtiyaçlarını karşılayacak" şeklinde konuştu.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.