Pazar 27.09.2015

'Kuruşları bırakacak kadar zengin değiliz'

TESK Genel Başkanı Bendevi Palandöken, tasarruf bilincinin artırılması için kuruş kullanımının önemli olduğunu vurgulayarak, "2005'te tekrar hayatımıza giren kuruş kullanımının bugün hala oturmadığını görüyoruz" dedi. Kullanımı yaygınlaşan kuruşlu fiyatların etiketlerde görüldüğünü ama kasalara gelince paraüstü kuruşların geri verilmediğini, bu konudaki aksaklıkların sürdüğünü belirten TESK Genel Başkanı Bendevi Palandöken "Etiketlerde kullanılan kuruşlu fiyatlar nakit ödeyen için geçerli değil. Çünkü bazı etiketlerde kuruşlu fiyatlar yazıldığı halde peşin yapılan alışverişlerin sonunda para üstü olarak kuruş ödenmiyor. Piyasadaki 142 milyon adet 1 kuruş nerede? Halkımız da bilinçli davranıp kuruşunu istemeli" ifadelerine yer verdi.
TASARRUF BİLİNCİ ARTAR

Halkımızda tasarruf bilincinin artırılması için kuruş kullanımının önemli olduğuna dikkat çeken Bendevi Palandöken, " 2005 yılında tekrar hayatımıza giren kuruş kullanımının bugün hala oturmadığını görüyoruz. İnsanımız para üstü olarak kuruşu istemiyor bazen de utanıp isteyemiyor. Halbuki tasarruf kuruş biriktirmekle başlar. Fiyatların yukarı yönlü eğilimini dizginler. Biz, kuruşları beğenmeme veya almama lüksü olacak kadar zengin değiliz. Büyük marketler kasalarında kuruş bulundurmalıdır. Almadığınız her kuruş kayıtdışı gelir oluyor" açıklamasında bulundu.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.