Giriş Tarihi: 2.2.2016

Kutup'ta 'online' başarısı

Başkentin önde gelen markalarından Kutup, elektronik ürünler ve beyaz eşyayı yarım asrı aşkın süredir başkentlilere tek çatı altında sunuyor. Kutup, online satış mağazası ile Türkiye'nin her yerine ulaşıyor

Kutup A.Ş. kurucusu ve Yönetim Kurulu Başkanı Erhan Kızılmeşe, başkentte beyaz eşya ve teknolojik ürünler konusunda hizmet verdikleri 62 yıl boyunca her zaman müşteri memnuniyetini ön planda tuttuklarını söyledi. Kızılmeşe, "Ankara'nın yeniliklere açık, samimiyet ve güven dolu insanına mümkün olan en kaliteli ve güvenli hizmeti verebilmek öncelikli hedefim. Dolayısıyla yatırımlarımı doğduğum ve doyduğum güzel şehrimize yapmayı tercih ediyorum" dedi.
Beyaz eşya ve elektronik deyince Ankara'da ilk akla gelen isimlerden biri de Kutup... Firmanız hakkında bilgi verir misiniz?
Ankaralılara 62 yıldır hizmet vermekten büyük mutluluk duyuyoruz. 90'lı yıllarda geçiş yaptığımız perakende sektöründe ise an itibari ile başkentin uğrak merkezlerinde konumlanan 25 mağazamızla hizmetlerimize devam ediyoruz. Bünyemizde bulundurduğumuz dünya devi teknoloji markaları; LG, Bosch ve Samsung ürünlerini Ankaralılarla buluşturuyoruz.
Online satış ile Türkiye'nin her yerine ulaşıyorsunuz. Ancak mağazalarınızın tümü Ankara'da. Kutup'un kalitesini farklı şehirlere açacağınız şubelerle ulaştırmayı düşünüyor musunuz?
Ben Ankara'da doğdum ve büyüdüm. Benim için Ankara sıcak samimi bir dost şehridir. Ankara'nın yeniliklere açık, samimiyet ve güven dolu insanına mümkün olan en kaliteli ve güvenli hizmeti verebilmek öncelikli hedefim. Dolayısıyla yatırımlarımı doğduğum ve doyduğum güzel şehrimize yapmayı tercih ediyorum.

TEKNOLOJİNİN YAŞI YOK

Yaşa göre bir gruplandırma yapacak olursak en çok hangi yaş aralığı hangi ürünlere yöneliyor?
İçinde bulunduğumuz devir, teknolojiyi hayatın her alanına dahil etmiş durumda. Böyle bir yaş ayrımı yapmak önceden doğru olabilirdi; ama şu an değil. Her anı kolaylaştırmak adına hayatımıza giren bu yenilikle artık 60 yaşındaki bir insanı akıllı telefon alırken ya da küçük bir çocuğu, annesine reklamlarda gördüğü son model buzdolabını almak isterken görebiliyoruz. Teknolojiyi, yardımcı olmasının yanı sıra bir eğlence veya dinlence aracı olarak gördüğümüz takdirde de yine aynı sonuca ulaşıyoruz. Bence teknolojinin evrensel olması sebebi ile yaşı yoktur.
Satışları artırmak için özel bir sırrınız var mıdır?
Teknoloji danışmanlarımız doğru kişiyi, doğru ve ihtiyaca yönelik ürünle, en uygun fiyatla buluşmasını sağlayarak müşterilerimizin taleplerine cevap vermeye çalışırlar. Yaptığımız analizler ve istatistikler doğrultusunda hemen hemen her evin ihtiyacına en az bir iki kez cevap verdiğimizi, daha da önemlisi, Ankaralıların güvenini görmek benim için büyük mutluluk kaynağıdır. Biz, müşterilerimizin en iyi kılavuzumuz olduğu düşüncesi ile onların görüş ve önerilerini takip eden departmanlarımızın raporlamaları doğrultusunda eksik yönlerimizi iyileştirerek, iyi yönlerimizi geliştirerek hep daha güvenli ve kaliteli hizmeti için çalışmalarımıza devam ediyoruz.
Tüketicilere teknoloji ürünleri alırken nelere dikkat etmelerini önerirsiniz?
Öncelikle ihtiyaçlarını doğru ve net tespit etmelerini, almayı planladıkları ürünü herhangi bir yerde değil; marka mağazasında görmelerini öneririm. Çünkü marka mağazalarında hem tüm ürün gamını inceleyebilir, hem de o markaya ait tüm ürünler hakkında ürün bilgi donanımı tam olan teknoloji danışmanlarından net ve doğru bilgi alabilirler. Böylece istedikleri doğru ürünle buluşmuş olurlar.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.