Pazartesi 08.02.2016

'Termal turizm hamamın öte

Doğan Jeotermal, sektöre yaptığı dev yatırımlarla jeotermal turizmi hamam kültürünün ötesinde yeni bir boyuta taşıyor. Şirket şimdilik Ankara, Balıkesir ve Hatay'da hizmet ver

Türkiye'nin jeotermal zenginlik açısından dünyada 7'nci Avrupa'da 3'üncü sırada bulunduğunu söyleyen Doğan Jeotermal Yönetim Kurulu Başkanı Mehmet Ali Doğan, Türkiye'nin jeotermal potansiyelinin 36 bin 500 megawatt'a eşdeğer olduğunu, bunun da yaklaşık 22 milyar dolarlık bir katma değer olduğunu söyledi. Doğan sözlerini şöyle sürdürdü: "Yani kişi başına bin dolar bile değil. Oysa istatistiklere baktığımızda kıyı turizmine gelen 5 kişinin bıraktığı parayı termalde sadece 1 kişi bırakıyor. Çünkü termal sağlık turizmi müşterisi genelde 40 yaşını aşmış ekonomik problemini çözmüş, sağlığı için para ayıran bir kitle." Türkiye'de termal sağlık turizminin uzun yıllar "hamam" kültüründen öteye gitmediğini vurgulayan Doğan, "Termal suların bilimsel kullanımına ihtiyaç vardı. Bu yolu açmak için sektöre öncülük yapma ihtiyacı hissettik. Balıkesir Edremit Kazdağı Güre'de, Ankara Güdül ilçesi Çağ bölgesi Ayaş mevkisinde, Hatay Erzin bölgesinde Avanos dağlarının hemen dibinde tesislerimiz hizmet vermekte. Bolu Göğnük tesisimiz için çalışmalara devam ediyoruz. 5. Projemizi inşallah Karadeniz incisi Samsun Havza'da inşa edeceğiz ki işte o zaman 10 yılda 5 proje hayalimizi gerçekleştirmiş olacağız" ifadelerini kullandı.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.