Çarşamba 17.02.2016

Genç girişimciler hem iş hem aşk konuştu

İlişki terapisti Dr. Gökçen Erdoğan Başkentli girişimcilere, aşka dair pek çok tavsiyede bulundu

GGYD'nın Geleneksel İşte Fırsat Toplantısında, hem iş, hem de 14 Şubat Sevgililer Günü'nün anlamına uygun olarak "Aşk" konuşuldu. Genç Girişim ve Yönetişim Derneği (GGYD)'nin Toplantının konuşmacı konuğu ise Kadın Hastalıkları ve Doğum Uzmanı-Cinsel ve İlişki Terapisti Op. Dr. Gökçen Erdoğan'dı. Aynı zamanda GGYD Üyesi olan Dr. Erdoğan, 14 Şubat Sevgililer Günü'nün anlamına uygun olarak, 'aşkı'ı anlattı. Konuşmasını, Sezen Aksu'nun şarkıları eşliğinde gerçekleştiren Dr. Erdoğan, aşkın üç aşamalı olduğunu söyleyerek, "Bunlar tutku, yakınlık ve bağlılıktır. Bakışırsın, gülüşürsün, ağlaşırsın, onunla bir olursun. Kısa bir film gibi... Ama gün gelir bütün ipleri koparırsın. 'Benim için uygun biri değildi' dersin. Ya da 'cennet gibi bir kokusu var' dersin. Bu kokuyu feromon hormonu yaratıyor. Salgıladığınız bu kokuyla karşı tarafı kendinize aşık edebilirsiniz. Aşkın kompozisyon gibi bir yapısı vardır. Giriş, gelişme ve sonuç. Beyaz atlı prensler yok artık. 10 adımda aşık etme yolları var. Bu maddeleri okuyup tık atarak aşık olduğunuzu anlayabiliyorsunuz" diye konuştu. Erdoğan bekar girişimcilere de "İlk 6 ayda sakın evlenme teklifi etmeyin ya da evlenme teklifini kabul etmeyin. 6 ay sonunda at gözlüğünüzü çıkarın, gerçek dünyaya dönün öyle karar verin" tavsiyesinde bulundu.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.