Pazartesi 09.05.2016

Gayrimenkul yatırım uzmanlığı Z kuşağının mesleği olacak

İyi eğitimli, vizyonu geniş ve önceki nesillere göre daha özgür yetişen Z kuşağı, meslek seçiminde de kendi patronu olabileceği işlerin hayalini kuruyor. Önümüzdeki 5 yıl içinde iş dünyasına girecek Z kuşağının bu özgürlükçü anlayışına en uygun meslek olarak ise 'Profesyonel Gayrimenkul Yatırım Uzmanlığı' öne çıkıyor. Girişimci genç nesil sayesinde 'iş' tabirinin de değişeceğini ifade eden Onursal Gayrimenkul Geliştirme A.Ş Yönetim Kurulu Başkanı Onur Öngün, 'beyaz yakalı çalışan' profilinin ise Z kuşağı tarafından çok tercih edilmeyeceğine inandığını belirtti. Kırıkkale Üniversitesi'nde düzenlenen "Emlak Sektörünün Geleceği" konferansında, gençlerle bir araya gelen Öngün, "1995 ve sonrasında doğan Z kuşağının hayata bakışı ve yetiştirilme tarzı çok farklı. Çok yakında iş dünyasına adım atacak olan kendine güvenen, bağımsız yeni nesil, kariyer planlamalarında da bu özelliklerini dikkate alacak. Bir kere patronla çalışmak, birinden emir almak, maaş günü beklemek istemiyorlar. Kendi işlerinin patronu olarak, gelişime açık, para kazandıran, saygın meslekler istiyorlar. Kamu garantili işe sahip olma takıntısının yanlış olduğunu katıldığım her platformda vurguluyorum. Büyümek, kendini geliştirmek isteyenlerin 'memur zihniyetini' bırakması gerekiyor. Z kuşağının da böyle düşündüğünü sohbet ettiğim gençlerde görüyorum. Kariyer arayışında olan çok sayıda genç için 'Profesyonel Gayrimenkul Yatırım Uzmanlığını' öneriyorum" dedi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.