Salı 07.06.2016

Murat Akça: Proje önce pazarlama sonra olmaz

Kentsel dönüşüm sürecinde etkin ve yetkin kurumlara katkı sunma hedefiyle organize edilen uluslararası İdeal Kentler Zirvesi Ankara'da gerçekleştirildi. Gayrimenkul Uzmanı Murat Akça, 1 yıllık çalışmanın sonunda hayata geçirdikleri uluslararası zirvede, dünya şehirlerine damgasını vurmuş kişilerle, Türkiye'de en yetkin kurum yöneticilerini bir araya getirdiklerini söyledi.
KİTAPLAŞACAK
Programda yapılan sunum ve konuşmaları hem İngilizce hem de Türkçe olarak bir kitapta toplayacaklarını belirten Akça, böylece herkesin faydalanacağı kalıcı bir dokümanın oluşacağını dile getirdi. Akça, İdeal Kentler Zirvesi'nin gayrimenkul sektörüne çok ciddi katkı sunduğuna vurgu yaparak, şu değerlendirmelerde bulundu: "Hollanda, İtalya, Danimarka, Rusya ve diğer ülkelerden gelen belediye yöneticileri, mimarlar ve planlamacıların dünyada ürettikleri projelerin en önemli ayağının gayrimenkul olduğunu bizzat müşahede ettim. Üretilen proje ve planlamaların gayrimenkul alanında karşılık bulması aslında en önemli etken. Gayrimenkul danışmanları, artık proje sürecine en başından itibaren dahil oluyor. Biz sahada araştırmalarımızı ve pazar analizlerimizi yaptıktan sonra proje şekillenmeye başlıyor. Önce proje sonra pazarlama olmaz. Projeye göre pazarlama analizi doğru bir yaklaşım değil."

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.