Çarşamba 29.06.2016

Lokantacılardan ‘hoşgörü’ ricası

ATO Lokanta, Cafe, Restoran Komitesi Başkanı Mehmet Sonunur, lokanta işletmecileri olarak yoğun günler yaşadıklarını ve müşterilerinden mümkün olduğunca hoşgörü beklediklerini dile getirdi. Müşterilerin başlarının tacı, evlerine götürdükleri helal lokmaların sebebi olduğunu hatırlatan Sonunur, "İftar saatinde yoğun bir iş yükü ile karşı karşıya gelmekteyiz. Onlarca müşteriye aynı anda hizmet etmek mecburiyetindeyiz, bizler personellerimiz ile ne kadar özverili çalışsak da bazen çorbaların soğumasına, bazen siparişin gecikmesine engel olamıyoruz. Ayrıca birçok müşterimiz aynı lokantada alışık olduğu lezzeti iftar saatinde aynı özen ve itina ile bulamadıklarını dile getiriyor. Bu durum da esnaflarımızın yanlış anlaşılmasına sebep olabiliyor" diye konuştu.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.