Perşembe 18.08.2016

17 Ağustos depremi inşaat sektörünün dönüm noktası

Türk inşaat sektörü, 17 Ağustos depreminden çıkardığı dersle yeni Türkiye’nin modern dönüşümü için verilecek her türlü göreve hazır olduklarını belirtiyor

Türkiye, 17 Ağustos 1999 sabahına Gölcük merkezli meydana gelen depremin acısıyla uyanmıştı. 2010 Meclis Araştırma Raporu'na göre deprem sonucu 18 bin 373 kişi yaşamını yitirirken, 48 bin 901 kişi ise yaralanmıştı. Henüz Gölcük depreminin şokunu atlatamadan aynı yılın 12 Kasım akşamı bu kez Düzce merkezli 7.2 büyüklüğündeki depremle sarsıldı Türkiye... BEKAŞ İnşaat Yönetim Kurulu Başkanı Bekir Karahasanoğlu, depremlerin Türk inşaat sektörünü de tamamen değiştirdiğini kaydetti. Karahasanoğlu, deprem sonrası alınan dersin hayata geçirilen yeni binalarda güvenli yapılaşmayı ön plana çıkardığının altını çizdi. Onursal Gayrimenkul Geliştirme Yönetim Kurulu Başkanı Onur Öngün ise, özellikle deprem kuşağında yer alan kentlerde yatay şehirleşme projelerine ağırlık verilmesi gerektiğine dikkati çekti. Başkentte ürettiği Paladyum Beytepe, Regnum Sky Tower gibi yapılarla, marka projelerin önünü açan UZALTAŞ AŞ'nin Yönetim Kurulu Başkanı Ünal Pala da Ankara, İstanbul gibi büyük kentlerin dışında Anadolu'da da çok sayıda kentte "anam babam" usulü müteahhitliğin bittiğini kaydetti. İTO Yatırım ortaklarından Özkan Özçelik ise artık yapıların temellerine çok özen gösterildiğini vurgulayarak, "Böylece yeni Türkiye sağlam, sağlıklı ve çok daha modern şekilde inşa ediliyor" dedi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.