Çarşamba 26.10.2016

Ankaralıların en çok tercih ettiği iki proje

Sinpaş Yapı, İstanbul'dan sonra Ankara'nın da en çok tercih edilen gayrimenkul markası olmayı sürdürüyor. IPSOS Araştırma Şirketi'nin yaptığı araştırmaya göre, 30 yaş üstü, 6 ay içinde konut almayı düşünen Ankaralıların ilk tercihi sosyal donatıları ve sunduğu fırsatlarla Sinpaş Altınoran ve Marina Ankara. Sinpaş Yapı'nın Türkiye'nin en iddialı karma yaşam projelerinden olan Altınoran ve Marina Ankara, Ankaralıların en çok oturmak için ev sahibi olduğu projelerin başında geliyor. Ankara'nın yatırım potansiyeli en yüksek bölgesi Oran'da bulunan her iki proje de, sundukları benzersiz sosyal donatılar, Sinpaş güvencesi, güvenlik ve konfor gibi özelliklerinden dolayı tercih ediliyor. Pazar Araştırma Şirketi Ipsos'un gerçekleştirdiği Ankara Konut Projeleri Bilinirlik ve Algı Araştırması Raporu'nda Ankara'da en çok konut satın almak istedikleri bölge olarak Sinpaş projelerinin de yoğun olduğu Oran'ı belirtiyor. Her bir konut projesini bilen kişiler bazında, konut satın alım eğilimi en yüksek olan Sinpaş projeleri Altınoran ve Marina Ankara oldu. 30 yaş üstü, 6 ay içinde konut almayı düşünen Ankaralıların katıldığı araştırmada Altınoran ve Marina Ankara en çok ziyaret edilen ve en çok satın alınan projelerin başında geliyor.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.