Pazar 12.02.2017

Dövize inat güle zam yok

14 Şubat Sevgililer Günü için Ankara esnafını tatlı bir telaş sardı. Bu yoğunluk arasında en fazla kapıları çalınacak esnaf grubu ise her zamanki gibi yine çiçekçiler olacak. 14 Şubat için hazırlıklarını son sürat devam eden çiçekçi esnafından biri de Ankara Çiçekçiler Odası Eski Başkanı Emin Çimen.
SEVDİKL ERİMİZİ İHMAL ETMEYELİ M
Çiçekçi esnafının yılbaşında iş yapmadığını ama Sevgililer Günü'nden umutlu olduklarını belirten Çimen, "Tüm çiçekçi esnafı yatırımını yapmış, hazırlıklarına başlamış, 14 Şubat satışları için hazır bekliyor. Önümüzdeki günün de anlamı, dünyada birbirini seven insanların birbirleriyle hediyeleşmesidir. Bize müşterilerimiz geliyor, benim sevgilim yok, hanımım var diyor. Ama aslında hanım da sevgilidir. Bu sevgili algısını kırmamız lazım. Sevgililer Günü'nde sadece sevgilimizi değil, yakınlarımızı da ihmal etmeyelim. Seven her insanın birbirine çiçek takdim etmesinden doğal ne olabilir ki?" dedi. Bu kışın karlı ve sert geçmesinin yanında dövizin yükselişinin kendilerini zorladıklarını söyleyen Çimen, "Tüm bu olumsuzluklara rağmen bu 14 Şubat'ta güllere zam yok. Gül bizde 7.5 liradan başlar 20 liraya kadar çıkar. 15 liradan sonrası ithal güldür ve bu güllerin kalitesi ve dayanma süreleri çok daha yüksektir" dedi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.