Çarşamba 17.05.2017
Son Güncelleme: Salı 16.05.2017

Keçiören’de üç çocuk oyunu 51 bin 300 izleyiciye ulaştı

Keçiören Belediyesi, bu sezon üç çocuk oyunuyla minik tiyatro severleri hem eğlendirdi hem de bilgilendirdi. "Keçiören'in çocukları mutlu" ilkesi doğrultusunda çalışmalarını sürdüren Keçiören Belediyesi, "Afacan", "Teknozede" ve "Karagöz'ün Bahçesi" adlı çocuk oyunuyla 51 bin 300 izleyiciye ulaştı. Sağlıklı, dengeli ve organik beslenmenin önemini anlatan "Karagöz'ün Bahçesi" adlı oyun Salı ve Çarşamba günleri 2 seans halinde Yunus Emre Kültür Merkezi'nde izleyici ile buluşurken, hijyenin faydaları ve mikroplardan korunmanın önemini anaokulu çocuklarına anlatan "Afacan" adlı oyun yine Yunus Emre Kültür Merkezi'nde Perşembe günleri 2 seans olarak tiyatro severlerle buluştu. Geçen sezonda büyük beğeni toplayan ve insanların teknolojinin bağımlılığı sonucu birbirinden uzaklaşması ve iletişim sorunları yaşamasını konu edinen"Teknozede" adlı oyun ise Necip Fazıl Sahnesinde Cumartesi - Pazar tek seans olarak ilköğretim çağındaki çocukları buluşturdu. Yarın perdelerini kapatacak oyunlarla ilgili Keçiören Belediye Başkanı Mustafa Ak, "Çocuklarımızın sanatsal faaliyetlerle öğrenirken eğlenmesini arzu ediyoruz. Canlandırılarak öğretilen bilgiler çocuklar için daha kalıcı oluyor ve öğrendiklerini pekiştiriyorlar. Eğlenceli bir sezonu geride bırakıyoruz. Yaz dönemi de çocuklarımızı sanatsal ve kültürel faaliyetlerle desteklemeye devam edeceğiz" dedi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.