Cuma 02.06.2017

‘Bir şey olacakmış gibi hissettim’

“Psikolojim bozuldu” diyerek yolcuları otobüsten indiren EGO şoförü SABAH’a konuştu. Şoför M.K.A, “O an elim ayağım titredi. Arabayı sürsem bir şey olacakmış gibi hissettim” dedi

Bir yolcu ile girdiği tartışmanın ardından otobüsü bir süre kullandıktan sonra "Arkadaşlar psikolojim bozuldu. Arabadan inin… Başka bir arabaya binin… Ben amirlerimi de arıyorum" diyerek yolcuları indiren ve Türkiye'nin gündemine oturan 312 numaralı EGO otobüsünün şoförü M.K.A., sadece SABAH Ankara'ya konuştu. Anafartalar Çarşıdaki durakta önündeki otobüsün engelli birini indirdiği için durağa yanaşamadığını ve bu nedenle bir vatandaşın tepkisi ile karşılaştığını ifade eden M.K.A., "Yolcudan tepki gördükten sonra otobüsü bir süre kullandım. O an elim ayağım titriyordu. Aracı kullanmaya devam etsem bir şey olacakmış gibi hissettim. Otobüste bulunan yolcuları tehlikeye atmak istemedim" diye konuştu.
"SOSYAL MEDYA KULLANMAM"
Amirlerini bilgilendirdikten sonra yolcuları indirdiğini söyleyen M.K.A., "Zaten yolcular da mağdur olmadan başka bir otobüse hemen bindi. Sosyal medya kullanmıyorum. Ama arkadaşlarımın anlattığına göre güzel tepkiler var. Doğru bir iş yaptığımı düşünüyorum ancak üzülsem mi mutlu mu olsam bilemiyorum" dedi.
'BÜTÜN GÜN STRES ALTINDA ÇALIŞIYORUZ'
Yaşadığı olayın ardından 15 gün izin aldığını ifade eden EGO şoförü M.K.A., "Bütün gün stres altında çalışıyoruz. Biz vatandaşları sabah yataklarından alıp işe, akşam işlerinden alıp yataklarına götürüyoruz. İlk defa böyle bir şey geldi başıma… Bize iftar saati yemek ikram eden yolcularımız var. Yolcularımızın bizi görmezden gelmemesi gerekir" şeklinde konuştu. EGO otobüsünde yaşananlarla ilgili konuşan Ankara Büyükşehir Belediye Başkanı Melih Gökçek ise, "Şoförümüze gösterdiği hassasiyet dolayısıyla teşekkür ediyorum. Şoförlerimiz ile yolcularımızın münasebetlerinin anlayış içinde olması en büyük arzumuz" ifadelerini kullandı.