Pazartesi 12.06.2017

Karanfil’in asfalt isyanı

Bağlum Karanfil Sokak’ın hali içler acısı... Vatandaşların ifadesine göre 2 yıldır asfalt ve kaldırım düzenlemesi yapılmadı. İnternet de yok. Yağışlı havalarda sokak çamur deryasına dönüyor

Bağlum Karakaya Mahallesi Karanfil Sokak'ın asfaltsız yolu vatandaşı bezdirdi. Altyapı ve üst yapı sorunları olduğunu belirterek bir an önce çözüm istediklerini söyleyen vatandaşlar, yetkililere seslenerek, "Hem asfalt hem de internet bekliyoruz" dediler. Yağmurlu günlerde sokakta hayatın felç olduğunu söyleyen Emine Coşkun, "Hak ettiğimiz hizmeti görmek istiyoruz" dedi. İki yıldır asfaltsız yolda araçlarının zarar gördüğünü, internetlerinin olmadığını, mahallede cep telefonu operatörlerinden dahi internete bağlanamadıklarını söyleyen Coşkun, mahalle olarak bu durumdan mağdur ve şikâyetçi olduklarını dile getirdi. Coşkun daha sonra şunları söyledi: "Yağmur yağdığı zaman çamur selleri oluyor, evimizin içine kadar çamur doluyor. Buradan yetkililere sesleniyorum bizler bu şekilde yaşamak istemiyoruz, hizmet bekliyoruz. Köy yolları bile bizim sokağımızdan daha düzenli. Sokağımızın tek sorunu asfalt değil tabi, internet mağduruyuz. Evlerimize internet bağlatmak istiyoruz, hat yok. Cep telefonlarımızdaki internet çekmiyor, kullanamıyoruz. Şimdi okullar tatil ama çocukların ödevleri olduğunda internet arıyorduk. Kar-kış olduğunda yokuş çıkamıyoruz, saçlarımıza kadar çamur oluyor. Şu mübarek günde yetkililer bu duruma çözüm bulsun."
"UNUTULMUŞ GİBİ"
İki yıldır asfaltı olmayan taşlı yolda araç kullanmanın hayli zor olduğunu söyleyen mahalle sakinlerinden Ali Koyuncu da, "Arabada ön takım diye bir şey kalmıyor. Ben üç aydır bu mahallede oturuyorum ama biz gelmeden önce de böyle olduğunu söylediler. Son zamanlarda etkili olan sağanak yağışlar bizi perişan etti. Yolun durumu ortada tepeden aşağı doğru çamur akıyor. Burası unutulmuş bir mahalle gibi.. En kısa zamanda hizmet bekliyoruz" dedi. Sokağa acilen asfalt çalışması yapılması gerektiğini söyleyen Kasım Aslankan ise, "Bizler mağduruz, taşlı yoldan yürümek çok zor. Taşlar ayağımıza batıyor, asfalt olursa hepimiz rahat ederiz. Kış aylarında perişan oluyoruz. Alt yapı sorunu var. Yetkililerimiz bu duruma çözüm bulsunlar" şeklinde konuştu.