Pazartesi 26.06.2017
Son Güncelleme: Pazar 25.06.2017

Konut satışında başarının formülü doğru hikâye

İstanbul, Ankara ile başlayan ardından tüm Anadolu'ya yayılan projelerin sayısı arttıkça 'satış ve pazarlama süreçleri yönetimi' oldukça önem kazanıyor. CEF Danışmanlık'ın kurucu ortağı Evren Acar, marka projelerin satışında doğru hikâye kurgusunun büyük önem taşıdığını belirterek, "Konut alıcısı ilk olarak firmanın güvenilirliğine, sonra da projenin hikayesine bakıyor. Yüklenici firmaya güven duyduktan sonra önce projenin hikayesinde kendilerini buluyorlar. 'Ben burada olmalıyım' hissi uyandırmak çok önemli. Bu hissi uyandıramıyorsanız zaten fiyatlarınızın hiçbir önemi kalmıyor. Nefis Çankaya Evleri ve Koordinat Çayyolu projelerinde bunu başarabildik. En büyük kozumuz ise YP İnşaat markası oldu" dedi. Satış başarısı için iyi referanslarınızın olmasının da yetmediğini kaydeden Acar, "Başarılı bir pazarlama yönetiminin sırrı aslında anlam yaratabilmekte saklı. Bu anlam, oluşturulmuş iyi bir strateji ve hikâyeyle gerçekleşiyor. Artan sıkı rekabet sonrası, hızlı satışlar günümüzde ancak doğru bir hikâye ve doğru bir planlama ile sürdürülebilir." diye konuştu.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.