Pazar 02.07.2017

Milli parklara ziyaretçi akını

Orman ve Su İşleri Bakanlığı Doğa Koruma ve Milli Parklar (DKMP) Genel Müdürlüğü'nün koruması altında bulunan milli parklar ve tabiat parkları, Ramazan Bayramı'nda 1.7 milyon kişiyi ağırladı. Orman ve Su İşleri Bakanı Veysel Eroğlu'nun talimatı üzerine DKMP Genel Müdürlüğü'nün aldığı tedbirler ile milli park ve tabiat parklarının girişlerinin ücretsiz yapılması bayram boyunca bu alanlardaki ziyaretçi sayısının rekor bir seviyeye ulaşmasını sağladı. Geçen yıl Ramazan Bayramı'nda 734 bin 246 kişinin ziyaret ettiği bu alanları, bu sene bayramda toplam 1.7 milyon kişi ziyaret etti. Vatandaşların bayramda milli park ve tabiat parklarını tercih etmesiyle ziyaretçi sayısı, geçen yılki sayıyı ikiye katladı. Korunan alan ziyaretçi sayılarının en yoğun olduğu iller sıralamasında ise Bolu 187 bin 616 ziyaretçi ile birinci sırada yer aldı. İstanbul 173 bin 274 kişi ile ikinci, Trabzon 126 bin 186 kişi üçüncü, Bursa 116 bin 300 kişi ile dördüncü sırada yer alırken, Ankara ise 115 bin 516 ziyaretçi sayısı ile beşinci oldu. Orman ve Su İşleri Bakanı Eroğlu, "Şehrin gürültüsünden ve stresinden uzaklaşıp huzurlu bir ortamda tabiatla iç içe, aileleriyle bir arada piknik yapmak isteyen vatandaşlarımız, keyifle bayramlarını korunan alanlarımızda geçirme imkanı buldu" dedi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.