Salı 04.07.2017

Girişimcilerin gözdesi yine Kahramankazan

Kahramankazan, 2017'de de iş yeri açmak isteyen girişimcilerin tercihleri arasında ilk sıralarda yer aldı. Kahramankazan Belediyesi bu kapsamda 2017'nin ilk yarısında başvuruda bulunan 170 yeni işletmeye ruhsat verdi. Kahramankazan'da ticari faaliyette bulunmak isteyen yeni işletmeler arasında hizmet sektöründe faaliyet gösterenlerin yanı sıra, imalathane, atölye ve fabrika gibi yoğun istihdam alanı barındıran iş yerleri bulunuyor. Kahramankazan Belediye Başkanı Lokman Ertürk'ün belediye başkanı seçildiği 2004 yılında ilçe genelinde belediyeden ruhsat alan 1000'e yakın işletme bulunurken, bu sayı 2017'inin ilk yarısı itibarıyla 4245'e yükseldi.
İSTİHDAMI ARTIRIYORUZ
Başkan Ertürk, 2004'ten bu yana Kahramankazan'da çok büyük bir değişime imza attıklarını belirterek, köy olarak tabir edilen ilçelerinin son 13 yılda başkentin metropol ilçeleri arasına girmeyi başardığını söyledi. "13 yıllık süreçte Kahramankazan, 81 ilden insanların göç ettiği, böyle hızlı göç almasına rağmen adli olayların en az olduğu, sosyal barışın maksimum seviyede temin ve tesis edildiği bir ilçe haline geldi" diyen Ertürk, şöyle konuştu: "52 bin nüfusa sahibiz, ancak yaptığımız hizmetler alanında nüfusu milyona yaklaşan belediyeler ile yarışıyoruz. Tabi bu çalışmalarımız ilçemize girişimcileri çekiyor. Daha çok üreten, daha çok istihdam sağlanan bir Kahramankazan için, yatırımcı ve girişimcileri ilçemize çekmek için elimizden geleni yapmayı sürdüreceğiz."

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.