Pazar 13.08.2017
Son Güncelleme: Cumartesi 12.08.2017

17 Ağustos milat

Türk inşaat sektörünün başkentli temsilcileri, sektörün büyümesinde Marmara Depremi'nin yaşandığı 17 Ağustos'un milat olduğunu ifade etti. YP İnşaat Yönetim Kurulu Üyesi Osman Cem Çankaya, aradan 18 yıl geçmesine karşın 17 Ağustos depreminin acılarını bugün de aynı şekilde yaşadıklarını söyledi. Her acıdan dersler çıkarılması gerektiğini, ülkemizde de bu deprem sonrası inşaat sektöründe ciddi önlemler alındığını vurgulayan Çankaya, "Büyük acılar yaşadık ama, 17 Ağustos depremi sektörde bir devrim başlattı. Sektör hızla gelişerek, Türk ekonomisini sırtlamakla kalmadı, dünya genelinde de bu alanda ikinci sıraya oturmamızı sağladı. İnşaat sektöründe bugün gelinen nokta takdire şayan" dedi
'Acıları bilinçli gayrimenkul uzmanları azaltır'
EKN Group Yönetim Kurulu Başkanı Osman Eken, "Bizler gayrimenkul yatırım uzmanları olarak kentlerin gelişimini sağlıyoruz. Yeni yerleşim yerleri, şehir plancıları kadar gayrimenkul yatırım uzmanlarının yönlendirmesiyle de oluyor. Bu nedenle eğitimli, kendini sürekli geliştiren gayrimenkul yatırım uzmanlarının sayısını artırmak öncelikli olmalı" dedi.
'Depremle yaşamasını daha fazla öğrenmeliyiz'
BESA Grup Yönetim Kurulu Üyesi Efe Bezci, "Özellikle birinci ve ikinci deprem kuşağında olan bölgelerde yapıların, Japonya'daki hassasiyet düzeyinde olması gerekiyor. Artık depremlerin bizi korkutmasına izin vermemeli ve depremle yaşamasını daha fazla öğrenmeliyiz" diye konuştu.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.