Pazar 03.09.2017
Son Güncelleme: Cumartesi 02.09.2017

‘Yenilikçi olmayan tutunamaz’

Dünya müteahhitler listesinde ikinci sıradaki yerini koruyan Türkler, Türkiye ekonomisinin de itici ve yönlendirici gücü oluyor. Şu an sayıları 200 binlere ulaşan inşaat sektör temsilcilerini bekleyen en büyük tehlike ise kendilerini yenileyememeleri. Bu soruna dikkati çeken YP İnşaat Yönetim Kurulu Üyesi Osman Cem Çankaya, beklentinin sektör temsilci sayısının 6-7 binlere düşeceği yolunda olduğunu, tutunmak isteyenlerin şimdiden önlemlerini alması gerektiğini söyledi. Çankaya, "Bu rakamın bu denli yüksek oluşu Türkiye'nin gelişmekte olan ülke konumu ve dünya genelinde de sektörde önemli bir aktör olmasından kaynaklanıyor. Ancak bize göre önümüzdeki 10 yıllık süreçte şirket sayısı çok ciddi oranda düşecek, alan sadece profesyonellere, hatta çok çok kurumsal firmalara kalacak. Şirket sayısının 200 binlerden 6-7 binlere düşebileceği öngörüsüne biz de katılıyoruz. Sektör; yenilikçi, değişime açık ve yeni nesil fikirlerin öncüsü dev firmalarla ilerlemeye devam edecek" diye konuştu. Her firmanın enerji, turizm gibi sektörün alternatif yan kollarına adım atmaları gerektiğini belerten Çankaya, YP İnşaat bugüne kadar hayata geçirdiği projelerle hem sektörü çok sayıda yenilikle tanıştırdı hem de her zaman alıcısına kazandırdığını vurguladı. Çankaya "Konut alıcısı şimdi yatırımın finansal getirisinin ötesinde sosyal ve çevresel etkilere de önem veriyor. Biz de geniş sosyal donatı alanlarına sahip, donanımlı yapılar ile talebe uygun projeler geliştiriyoruz" dedi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.