Perşembe 07.09.2017
Son Güncelleme: Çarşamba 06.09.2017

Otonomi’de gözde dizel ve otomatik

ANKARA'DA faaliyet gösteren otomotiv, ticaret ve yaşam merkezi Otonomi'de gerçekleştirilen bir araştırma, araç alıcılarının en çok dizel yakıt tüketen otomatik/yarı otomatik vitesli, motor silindir hacmi 1.6 cc'nin altında ve beyaz renkte araçları tercih ettiğini ortaya koydu. Next Medya İletişim tarafından Otonomi'de gerçekleştirilen 2. El Araç Piyasasında Tüketici Tercihleri Araştırması ile merkezde faaliyet gösteren galerilerin son bir yılda satışını yaptıkları tür, marka, model yılı, yakıt türü, vites türü ve diğer özelliklerine göre dağılımı belirlendi. Araştırma, ikincil piyasada tüketici tercihlerine ilişkin çarpıcı sonuçlar ortaya koydu. Otonomi'deki iş yerlerinin verdiği yanıtlara göre referans dönemde satışı gerçekleştirilen araçların yüzde 78,6 ile en büyük bölümünü otomobiller oluşturdu. Buna göre satılan her motorlu taşıttan yaklaşık 79'u otomobil oldu. Bunu yüzde 8,7 payla arazi taşıtları, SUV ve pickup türü araçlar izledi. Ayrıca Otonomi'de satılan araçların yaklaşık dörtte birinin 2-3 yaşında olduğu belirlendi. Araçların yakıt türlerine göre dağılımına bakıldığında alıcıların yarıdan fazlasının dizel araçları tercih ettiği görüldü. Araştırmada, yarı otomatik ve otomatik araçların payının da önemli bir düzeye ulaştığı görüldü.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.