Cuma 08.09.2017
Son Güncelleme: Perşembe 07.09.2017

Çözüm merkezi AK Masa oldu

KEÇİÖREN Belediyesi Halkla İlişkiler Müdürlüğüne bağlı AK Masa Birimi Keçiörenli vatandaşların talep, şikâyet ve önerilerini dinleyerek çözüme ulaştırma konusunda yoğun bir çaba sarf ediyor. AK Masa'ya başvurular yüz yüze, call center, e-mail, sosyal medya, BİMER, CİMER, dilek, istek kutusu, Valilik ve Kaymakamlık kanalıyla olurken son 6 ayda başvuru sayısı 58 bin 648 oldu. En fazla başvuru web yoluyla olurken, ikinci sırayı ise telefon başvurular alıyor.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.