Cuma 08.09.2017

Yine ihmal yine yangın

Hurdacılar Sitesi’nde geçtiğimiz ay alevlere teslim olan atık kâğıt depolama merkezinde yine yangın çıktı. Daha önce yapılan uyarıların dikkate alınmadığı tespit edildi

AĞUSTOS ayında Hurdacılar Sitesi'nde ihmal sonucu kül olan atık kağıt toplama merkezi, önceki gün bir kez daha alevlere teslim oldu. Yangın uzun uğraşlar sonucu söndürüldü. Aynı bölgede 3 Ağustos'ta çıkan yangında da büyük maddi hasar meydana gelmiş, itfaiye ekiplerinin yangını söndürmesi yaklaşık 7 saat sürmüştü. Yangının ardından itfaiye ekipleri, iş yeri sahiplerini, çöpleri dağınık şekilde ortada bıraktıkları ve ihmale yol açtıkları için uyarmıştı. Aradan yaklaşık bir ay geçtikten sonra aynı iş yerinde ikinci kez yangın çıkması akıllara "yine ihmal mi var" sorusunu getirdi. Yangının yaşandığı atık kağıt toplama merkezine giden Büyükşehir Belediyesi İtfaiye Daire Başkanı Celil Sipahi, yaptıkları hiçbir uyarının dikkate alınmadığını gördü. Sipahi, yangın sonrası bölgede yine atıkların gelişigüzel atıldığını, denetim olmazsa yangınların kaçınılmaz olacağını söyledi. Fatma GÖKSU
Atıklar gelişigüzel ortalığa atılmış
Şahin Akdoğan'a ait Anka Çevre Geri Dönüşüm isimli iş yerinde yine gelişigüzel atılmış atıklar dikkati çekti. Şans eseri ölen ve yaralanan olmazken iş yeri kullanılamaz hale geldi. Görgü şahitleri "kundaklama" ihtimaline dikkat çekerken itfaiye yetkilileri "ihmal" üzerinde duruyor.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.