Salı 30.01.2018
Son Güncelleme: Salı 30.01.2018

Kaçak elektriği oyuna çevirdiler

Dünya genelinde 48 saatliğine oyun geliştiricileri tek bir tema üzerinde oyun geliştirmek üzere buluşturan Global Game Jam (GGJ) etkinliğinde birbirinden ilginç oyunlara imza atıldı. Etkinliği iple çeken oyun geliştiriciler, bu yılın temasının "iletim" olarak açıklanmasıyla hummalı bir çalışmaya girişti. Oyun geliştiriciler, bireysel ya da ekipler halinde 48 saatin sonunda çalışan bir oyun ortaya koymak için çaba harcadı. Her geçen yıl artan bir ilgi gören GGJ'ye bu yıl 109 ülkede, 804 merkezde, yaklaşık 40 bin oyun geliştirici katıldı. GGJ ATOM'un en fazla ilgi gören oyunlarından biri Fitne Fesat grubunun Kuru İftira oyunu oldu. Oyun, "21. yüzyılda iletimin en hızlı gerçekleştiği ağ" olarak gösterilen ve "dijital olmayan sosyal ağ" şeklinde tanımlanan dedikoduyu konu alıyor. Oyunda, mahalle sakinlerinden duyduklarıyla "Söylemezsem çatlarım" diye yola koyulan Ayten Hanım, önüne çıkan engelleri aşarak dedikoduyu başka kişilere ulaştırmaya çalışıyor. Kaçak Elektrik oyunu, "Yiğidin harman, elektriğin discharge olduğu, Tesla'nın mucizelerinin hala sürdüğü ıssız ormanda" geçiyor. Oyunda bir elektrik hüzmesi kontrol edilerek TEDAŞ'tan kaçılıyor. Ormanda kovalama macerası devam ederken azalmakta olan enerji, bulunan ışık kaynakları ile dolduruluyor. Karşılaşılan zorlu engellere rağmen özgürlük pahasına son ana kadar kaçak elektriğin maceralı yolculuğu devam ediyor.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.