Çarşamba 31.01.2018

“Bin çağrıdan 650’si asılsız”

Kırıkkale 112 Acil Çağrı Merkezi Müdürü Mehmet Ali Tekinay, kendilerine ulaşan her bin çağrıdan 650'sinin asılsız olduğunu dile getirdi. Kırıkkale'de ilk ve orta dereceli okulların yöneticilerine yakında dönemde bütün acil çağrı numaralarının 112 üzerinde birleşmesine ve çağrı merkezinin hizmetlerine dair eğitim verildi. İl Milli Eğitim Müdürlüğü toplantı salonunda düzenlenen eğitimde çağrı merkezinin faaliyetleri anlatıldı. Eğitim öncesi açıklamalarda bulunan Kırıkkale 112 Acil Çağrı Merkezi Müdürü Mehmet Ali Tekinay, "112 Acil Çağrı Merkezi Müdürlüklerinin kuruluş amacı, her türlü acil olaya en hızlı en etkin ve en koordineli şekilde zaman tasarrufu sağlayarak olaylara müdahale edilmesini sağlamaktır. Müdürlüğümüzde 24 saat boyunca emniyet, jandarma, sağlık, belediye personelimizle ekip ruhu içinde tek vücut olarak çalışıyoruz" diye konuştu.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.