Pazar 24.06.2018
Son Güncelleme: Cumartesi 23.06.2018

35 milyonu ihraç ediliyor

LASTIK sektörünün temsilcileri, ATO Lastik, Jant, Akü Toptan ve Perakende Satış-Servisi Meslek Komitesi'nin düzenlediği toplantıda bir araya geldi. Toplantının açılışında konuşan ATO Yönetim Kurulu Başkanı Gürsel Baran, lastik sektörünün Türkiye'nin en önemli sektörlerinden biri olduğunu belirtti. Baran, Türkiye'nin lastik üretimi ve ihracatı konusunda iyi bir noktada olduğunu belirterek, "Türkiye'de 50 milyon adet lastik üretiliyor, bunun 35 milyonunu ihraç ediliyor. 2017 yılında lastik ihracatımız 1 milyar 132 milyon dolara yükseldi" ifadelerini kullandı. Baran, yerli ve milli otomobil, lastik, jant ve akü üretilmesinin önemine dikkat çekti. Baran, ATO'nun geçen yıllarda kış lastiği kullanımı konusunda çalışmalar yaptığını hatırlatarak, kış lastiği kullanımıyla kazaların da önüne geçildiğini söyledi.
TOPLANTILAR DEVAM ETSİN
Sektörel toplantıların devam etmesini isteyen Baran, komitelerin çalışmasını ve sektörün sorunlarını dert edinmesini çok önemsediklerini bildirdi. Kış lastiğinin zorunluluk haline getirilmesinde ATO'nun ciddi katkısı olduğunu hatırlatan Baran, lastik raf ömrü ve diğer sorunlarla ilgili olarak Lastik, Jant, Akü Toptan ve Perakende Satış- Servisi Meslek Komitesi'nin gerekli çalışmaları yapacağını kaydetti. Lastik, Jant, Akü Toptan ve Perakende Satış-Servisi Meslek Komitesi Başkanı Fatih Çalışkan da konuşmasında, uygun şartlarda saklanması halinde lastiğin raf ömrünün 10 yıl olduğunu belirterek, bu konuda tüketici hakem heyetlerini bilgilendireceklerini ifade etti.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.