Giriş Tarihi: 17.10.2018

Barajlar sonbahar yağışlarını bekliyor

Ankara’nın su ihtiyacını karşılayan 7 barajın doluluk oranı yüzde 22.65 olarak belirlendi, havzalar sonbahar yağmurlarını bekliyor

ANKARA Büyükşehir Belediyesi Su ve Kanalizasyon İdaresi Genel Müdürlüğünün verilerine göre, başkente su sağlayan 7 barajda doluluk oranı yüzde 22.65 olarak belirlendi. ASKİ'nin dijital sensörler ile anlık olarak yaptığı ölçüm raporlarına göre; 15 Ekim 2017'de Ankara'daki barajlarda doluluk oranı 362 milyon 710 bin 500 metreküp su ile yüzde 22.86 olarak ölçülürken bu yıl aynı tarihteki su oranı 358 milyon 905 bin metreküp su ile yüzde 22.65 olarak ölçüldü.
GÖZLER SONBAHAR YAĞIŞLARINDA
Başkentin en büyük barajı olan Çamlıdere Barajı'ndaki su seviyesi yüzde 19.72 seviyesine inerken, 7 baraj havzasının dolması için sonbahar yağmurlarını bekliyor. 112 milyon 300 bin metreküp su kapasitesi bulunan Eğrekkaya Barajı, 92 milyon 53 bin metreküp su kapasitesi bulunan Kurtboğazı Barajı, 80 milyon 835 bin metreküp su kapasitesi bulunan Kavşakkaya Barajı, 56 milyon metreküp su kapasitesi bulunan Akyar Barajı ve 22 milyon 445 bin metreküp Çubuk 2 Barajı ve 542 milyon metreküp Elmadağ Kargalı, yüzde 20'in üzerine çıkarak doluluk oranına sahip barajlar arasında yer alıyor. Kızılcahamam'da bulunan Kurtboğazı barajı en dolu baraj olarak görünüyor. 92 milyon 53 bin metreküp kapasiteli baraj Ankara'nın en dolu barajı konumunda yer alıyor.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.