Giriş Tarihi: 16.04.2019

Sincan’a Mavi Masa

Sincan’a Mavi Masa

Ankara Büyükşehir Belediyesi bünyesinde hizmet veren ALO 153 Mavi Masa iletişim noktalarına bir yenisi eklendi

ANKARA Büyükşehir Belediyesi ile vatandaşların arasındaki iletişimi sağlayan Alo 153 Mavi Masa'nın, Büyükşehir Belediyesi Hizmet Binası'nın dışında ilçelerdeki sayısı her geçen gün artıyor. Başkent'te dördüncü yüz yüze iletişim noktası Alo 153 Mavi Masa, son olarak Sincan Lale Meydanı'nda hizmete girdi. Sıhhiye, Batıkent ve Kızılay Metro İstasyonlarında bulunan iletişim noktaları sayesinde belediye hizmetlerine daha kolay ve hızlı erişim sağlayan vatandaşlar, talep ve şikayetlerini Mavi Masa aracılığıyla iletiyor. Hızlı ve ulaşılabilir bir hizmet anlayışı ile çalışan Alo 153 Mavi Masa iletişim noktalarında vatandaşlardan gelen her türlü istek ve şikayet kayıt altına alınırken, konu ile ilgili süreç takip edilerek, durum bilgisi vatandaş ile paylaşılıyor. E-posta, Twitter, Facebook, Whatsapp, Mobil Uygulama ve E-Devlet'in de aralarında bulunduğu 18 ayrı kanaldan da vatandaşların ulaşabildiği Mavi Masa, Başkentlilerin taleplerini yüz yüze iletişim noktaları aracılığıyla kayıt altına alarak, çözüme kavuşturuyor.