Cumartesi 25.05.2019

Türk telekom tecrübe kurbanı

Başantröner Burak Gören, Fenerbahçe Beko karşısında aldıkları yenilgiyi değerlendirirken, “Rakibimiz tecrübesiyle kazandı” dedi. Hakemlere de “Atmosfer bizi değil ama sahadaki bazı kişileri etkiledi” göndermesi yaptı

TAHINCIOĞLU Basketbol Süper Ligi playoff çeyrek final ilk maçında Fenerbahçe Beko'ya 82-72 yenilerek seride geriye düşen Türk Telekom'da Başantrenör Burak Gören, rakibin tecrübesini kullanarak kazandığını söyledi. Maça çok iyi hazırlandıklarını aktaran Gören, "Fenerbahçe Beko çok saygı duyduğumuz, çok büyük bir kulüp. Avrupa'da da çok iyi temsil eden, göz bebeklerimizden biri. Belli sürelerde kontrol hep bizdeydi. Son çeyrekte bazı oyuncularımızın faul problemine girmesiyle maçın kontrolünü rakibe verdik. Fenerbahçe Beko tecrübesini kullanarak, son bölümde iyi oynadı ve kazandı" dedi.

"40 SERBEST ATIŞ MANİDAR"
Rakibi yarın Ankara Spor Salonu'nda ağırlayacaklarını hatırlatan Gören, "Play-off, fırsat demektir. İlk maçta fırsatı kullanamadık ama Ankara'da kullanmaya çalışacağız. Fenerbahçe Beko'nun kullandığı 40 serbest atışı da manidar buluyoruz" diye konuştu. Sarı-lacivertli taraftarların oluşturduğu atmosferin oyunlarını etkileyip etkilemediği ile ilgili soruya ise Burak Gören, "Bence bize etkisi olmadı ama sahadaki başka kişilere etkisi oldu" ifadesini kullandı.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.