Giriş Tarihi: 3.8.2019

En büyük Tema Park ‘Wonderland’

Asya ve Avrupa'nın en büyük tema parkı 'Wonderland Eurasia' Dünya standartlarında, eğlence konsepti, bilim, kültür ve tarihin bir arada olduğu başkentin dünyaya açılan yeni yüzü olarak hizmet vermeye başladı. Asya ve Avrupa'nın sentezi olarak kurgulanan, tematik alanlarıyla Taş Devri'nden günümüze pek çok farklı konsepti bünyesinde barındıran Tema Park eğlence alanlarının dışında yeme, içme ve alışveriş alanlarıyla da ziyaretçilerine geniş yelpazede hizmet vaad ediyor. Çok konuşulan, çok ses getiren ve yılda 5 milyon turist hedefiyle Başkent'in turizmine can katacak 'Wonderland Eurasia' kiralanabilir alanları içinse GLA Gayrimenkul Yönetim, Kiralama ve Danışmanlık A.Ş. ile anlaştı. GLA Gayrimenkul Yönetim, Kiralama ve Danışmanlık A.Ş. CEO'su Tahir Çelik, "Wonderland Eurasia tüm paydaşları için çok heyecan verici bir proje. Emsallerinden çok farklı. En önemli özelliği ülke ekonomisine ve Ankara turizmine büyük katkı sağlayacak olması. Dev tema parkta ailelerin çocuklarıyla birlikte eğlenebilmesi için her türlü ayrıntı düşünülmüş. Wonderland Eurasia'da, 2 bin 117 eğlence ünitesi bir arada bulunuyor. Bu çok ciddi bir rakam. Tema Park'ta eğlenceden yorulan aileler içinse 2 milyondan fazla bitki ve araç türünden oluşan botanik çeşitliliği ile yeme-içme keyfi bir arada sunuluyor. Dev tema parkta yeme-içme alanları ve alışveriş noktaları tek merkezde tüm ihtiyaçların çözümü noktasında iyi bir alternatif oluşturuyor" dedi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.