Pazartesi 04.11.2019

Hastalık ve sağlıkta düzenli beslenme

Türkiye'nin 81 ilinden gelen diyetisyenler, hekimler, hemşireler ve eczacılardan oluşan bin 300 kayıtlı katılımcı Sağlık Bilimleri Üniversitesi Gülhane Eğitim Araştırma Hastanesi'nin ev sahipliğinde gerçekleştirilen "Hastalıklarda Güncel Nütrisyon Yaklaşımları Sempozyumu"nun üçüncüsünde buluştu. Türkiye Diyetisyenler Derneği de sempozyuma destek verdi. Sempozyum açılışına Gülhane Eğitim ve araştırma Hastanesi yönetim ekibi eksiksiz katıldı. Sempozyumda Türkiye Diyetisyenler Derneği Yönetim Kurulu Başkanı ve Uluslararası Kıbrıs Üniversitesi Sağlık Bilimleri Fakültesi Beslenme ve Diyetetik Bölümü Başkanı Dr. Öğretim Üyesi Ayhan Dağ konuşmasında, diyetisyenliğin dünü bugünü ve yarını ile ilgili çarpıcı bilgiler verdi. Sempozyumun sosyal etkinliğinde ise Serdar Bilecen "Dün bugünü bugün yarını çağırır, vazgeçmeyin" konu başlıklı konuşması ile yoğun ilgi topladı. Sempozyuma çok güçlü akademisyen konuşmacılar katkı verirken, hastanelerde nütrisyon destek ekiplerinde görev yapan uzman diyetisyenlerin konuşmalarında pratikteki deneyimlerinden söz etmeleri katılımcıların büyük ilgisini çekti. Sempozyumda, Beslenme ve Diyetetik Bölümleri son sınıf öğrencileri ile Sağlık Bilimleri Üniversitesi Gülhane Tıp Fakültesi öğrencileri ve hemşirelik öğrencileri, mesleğin duayen isimlerinden konuyu en etkileyici yönleriyle dinleme ve kendileriyle tanışma fırsatı yakaladı.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.