Salı 20.10.2020

Uzasa da Türk Telekom

ING Basketbol Süper Ligi’nin 4. haftasında Başkent ekibi, normal süresi 81-81 biten maçta, Büyükçekmece Basketbol’u sahasında, uzatma periyodunda 95-89 devirdi

Türk Telekom, Basketbol Süper Ligi'nde evinde Büyükçekmece'yi uzatmalarda 95-89 mağlup ederek dördüncü maçında üçüncü galibiyetini aldı. ING Basketbol Süper Ligi'nde 4. hafta mücadelesinde Türk Telekom, Arel Üniversitesi Büyükçekmece'yi ağırladı. Muhammed Baygül'ün sayılarıyla 17-10'luk üstünlük yakalayan Telekom, ilk çeyreği 22-17 önde tamamladı.
İKİ EKİPTE BASİT TOP KAYIPLARI
İkinci çeyrekte Eldrige'i etkili kullanan konuk ekip, farkı kapattı. Devreye de 41-40 konuk ekip üstünlüğü ile gidildi. 3.çeyrekte iki takım da basit top kayıpları yaparak, hücum fırsatlarını harcadı. Final çeyreğinde Türk Telekom, farkı kapatmak için baskılı oynadı. Özellikle Tyler Ennis'in boyalı bölgedeki etkili oyunuyla farkı kapatan Telekom, 38. dakikada Michael Eric ile eşitliği sağladı. Son 1 dakikaya 81-79 öne giren Başkent temsilcisi, 44 saniye kala Anderson'un basketine engel olamadı ve 81-81 eşitlikle maç uzadı. Uzatma periyodunda coşkulu oyununu sürdüren Türk Telekom, maçı 95-89 kazandı. Başkent ekibi, bu sonuçla Basketbol Süper Ligi'nde çıktığı dördüncü maçında üçüncü galibiyetini aldı.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.