Salı 13.10.2015 00:00
Son Güncelleme: Salı 13.10.2015 12:49

Techankara Proje Pazarı Son Başvuru Tarihi 20 Ekim’e Uzatıldı

Ankara Kalkınma Ajansı, TechAnkara Proje Pazarı’nın son başvuru tarihinin 20 Ekim 2015 Salı günü saat 23.59’a kadar uzatıldığını bildirdi.
Ankara Kalkınma Ajansı’ndan yapılan açıklamada, "Ürününü ticarileştirmek ve yatırımcılara ulaştırmak, doğru kişiler ve kurumlarla iletişim kurmak isteyenler için Ankara Kalkınma Ajansı tarafından düzenlenen TechAnkara Proje Pazarı 2015 başvuruları devam ediyor. Etkinliğimizde proje sahiplerini iş adamı ve yatırımcılarla, iş sahiplerini de teknolojik altyapıya sahip projelerle buluşturuyoruz. İkili görüşme yapmak istediğiniz kurum yetkilisini bize iletin, projenizle başvurun, görüşmenizi biz ayarlayalım. Eğer yatırımcıysanız veya projelerle ilgileniyorsanız, ziyaretçi olarak başvurun, proje sahipleri ile sizi görüştürelim" denildi.
Açıklamada, yoğun başvuru ve talep nedeniyle son başvuru tarihinin 20 Ekim 2015 Salı saat 23.59 olarak güncellendiği belirtildi.

Yerel Haberler kategorisinde bulunan hiçbir habere herhangi bir editoryal müdahalede bulunulmamıştır. Anadolu Ajansı, İhlas Haber Ajansı, Demirören Haber Ajansı tarafından hazırlanan tüm Ankara Haberleri, otomatik olarak servis edildiği şekilde bu sayfada yer almaktadır. Ankara Haberleri bölümünde yer alan haberlerin tamamının hukuki muhatabı haberi servis eden ajanslardır.

ANKARA HAVA DURUMU

9 Mayıs 2024 Perşembe

24 º

24 º / 8 º
Çok Bulutlu
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.