Perşembe 08.10.2020 09:45
Son Güncelleme: Perşembe 08.10.2020 10:30

Mamak Belediyesi Çözüm Merkezine, fıkralara taş çıkartacak cinsten istekler geliyor

Vatandaşın belediyeye gitmeksizin bir telefonla işlerini çözüme kavuşturmasının amaçlandığı Mamak Belediyesi Çözüm Merkezi’ne istek ve şikayetlerin yanı sıra birbirinden ilginç çağrı ve mailler geliyor.Çağrı merkezinde operatörlerle vatandaşlar arasında yaşanan bazı diyaloglar fıkralara taş çıkartacak kadar komik ve enteresan oluyor. 7 gün 24 saat kesintisiz hizmet veren birime, “Köpeğim üç gündür hapşırıyor, kesin korona oldu, yetişin. Virüsü bitirmek için uçakla havadan ilaç sıkılmasını rica ediyorum, kocam koronaya yakalandı, sorumsuz kaynanam bahçede çalışmaya çağırıyor. Kaynanamı engeller misiniz? Ya bulun artık şu...

Vatandaşın belediyeye gitmeksizin bir telefonla işlerini çözüme kavuşturmasının amaçlandığı Mamak Belediyesi Çözüm Merkezi’ne istek ve şikayetlerin yanı sıra birbirinden ilginç çağrı ve mailler geliyor.
Çağrı merkezinde operatörlerle vatandaşlar arasında yaşanan bazı diyaloglar fıkralara taş çıkartacak kadar komik ve enteresan oluyor. 7 gün 24 saat kesintisiz hizmet veren birime, “Köpeğim üç gündür hapşırıyor, kesin korona oldu, yetişin. Virüsü bitirmek için uçakla havadan ilaç sıkılmasını rica ediyorum, kocam koronaya yakalandı, sorumsuz kaynanam bahçede çalışmaya çağırıyor. Kaynanamı engeller misiniz? Ya bulun artık şu aşıyı kardeşim, ne yapıyorsunuz orada. Koronaya karşı hangi ilaçları öneriyorsunuz? Salgının bitiş tarihi ne görünüyor? Çamaşır makinem bozuldu. Eşim evi terk etti eşimi bulun. Kayınvalidemin fenalığına son vermek istiyorum, başkanım yardım etsin” gibi gelen sıra dışı talepler güldürmenin yanı sıra düşündürüyor. Mamak Belediyesi Çözüm Merkezi’nin, vatandaş isteklerinin çözüme kavuşma ve hizmet noktasında çok önemli bir araç olduğunun altını çizen Mamak Belediye Başkanı Murat Köse, “Hatta bekleyen diğer vatandaşların önem teşkil eden konuları olabilir. Çözüm Merkezlerinin gereksiz meşgul edilmemesi gerekiyor” dedi.
Kaynanasını şikayet etti
Geçmişten günümüze filmlere, fıkralara, şarkılara ve şiirlere konu olan gelin kaynana ilişkisi bu kez çözüm merkezinin konusu oldu. Kayınvalidesinden şikayetçi olan bir gelin Mamak Belediyesi Çözüm Merkezi’ni arayarak, kayınvalidesinin eşini sürekli kandırdığını, hem kayınvalidesinin fenalığına son vermek hem de eşine annesinin yalan söylediğini ispatlamak istediğini belirtti. Merkeze gelen ilginç çağrılar arasında yemek siparişi verenler, çocuğunun kilosundan yakınanlar da bulunuyor. Koronavirüs sürecinde merkeze gelen çağrılar arasında gülümseten diyaloglar da yer aldı. Belediyeyi arayan bir vatandaş korona salgınını bitirmek için havadan uçakla ilaç sıkılmasını önerirken bir başka vatandaş ise, “Bulun artık şu aşıyı kardeşim” talebinde bulundu.
9 ayda 240 bin istek
İlçe sakinlerinin istek, öneri ve şikayetlerini iletebildikleri Mamak Belediyesi Çözüm Merkezi’nin pandemi sürecinde çağrı mesaisi arttı. Mamaklıların çağrı, mail, WhatsApp, SMS ve mobil uygulama yoluyla ilettikleri taleplerini alan merkez, yılın ilk aylarında korona virüsün olmadığı dönemde günlük 400-500 başvuru alırken, bu rakam salgının başlamasıyla birlikte neredeyse iki katına çıkarak günlük bine yaklaştı. Merkez, yılın ilk 9 ayında 240 bine yakın istek, öneri ve şikayet gibi bildirimleri alarak belediye içindeki ilgili birimler başta olmak üzere diğer kurum ve kuruluşlara anında iletti, takibini yaptı, çözüm sağladı.

Yerel Haberler kategorisinde bulunan hiçbir habere herhangi bir editoryal müdahalede bulunulmamıştır. Anadolu Ajansı, İhlas Haber Ajansı, Demirören Haber Ajansı tarafından hazırlanan tüm Ankara Haberleri, otomatik olarak servis edildiği şekilde bu sayfada yer almaktadır. Ankara Haberleri bölümünde yer alan haberlerin tamamının hukuki muhatabı haberi servis eden ajanslardır.

ANKARA HAVA DURUMU

30 Nisan 2024 Salı

24 º

24 º / 13 º
Kuvvetli Gökgürültülü Sağanak Yağışlı
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.