Salı 14.04.2015 00:00
Son Güncelleme: Salı 14.04.2015 14:24

Doeke Faber, Şakayık Alanını İnceledi

AIPH eski Başkanı ve EXPO 2016 Antalya Danışmanı Doeke Faber, Hisarçandır’da bulunan şakayık koruma alanında incelemelerde bulundu.
Bahçecilik Expo’larının denetleyici kurumu olan Uluslararası Bahçe Bitkileri Üreticileri Birliği (AIPH) eski Başkanı ve EXPO 2016 Antalya Danışmanı Doeke Faber, Hisarçandır’daki şakayık koruma alanını gezdi. Denizden yaklaşık 1400 metre yükseklikteki Hisarçandır Köyü Sarıçınar mevkine çıkan Faber, henüz yeni filizlenen EXPO 2016 Antalya’nın sembol çiçeği şakayık’ı doğal yaşam alanında gördü.
Antalya’nın doğal güzelliklerinin muhteşem olduğunu belirten Faber, “Antalya, dünyada turizm şehri olarak biliniyor. Ancak endemik bitki zenginliği ve tarihi geçmişi ile çok önemli bir kent. Toros dağları, adeta bir endemik bitki yuvası. Şakayık gibi görsel güzelliği olan, endemik bir bitkinin sembol çiçek olarak seçilmesi çok isabetli karar olmuş. Şakayıkları burada doğal yaşam alanında görmek çok güzel bir duygu” dedi.

Yerel Haberler kategorisinde bulunan hiçbir habere herhangi bir editoryal müdahalede bulunulmamıştır. Anadolu Ajansı, İhlas Haber Ajansı, Demirören Haber Ajansı tarafından hazırlanan tüm Antalya Haberleri, otomatik olarak servis edildiği şekilde bu sayfada yer almaktadır. Antalya Haberleri bölümünde yer alan haberlerin tamamının hukuki muhatabı haberi servis eden ajanslardır.

ANTALYA HAVA DURUMU

9 Mayıs 2024 Perşembe

24 º

24 º / 18 º
Çok Bulutlu
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.