Pazar 29.07.2012 19:21
Son Güncelleme: Cuma 09.12.2016 16:23

THY Lufthansa’yı zorluyor

TÜRK Hava Yolları’nın (THY) son yıllardaki başarılı atılımları, Alman Frankfurter Allgemeine gazetesinin dünkü sayısına konu oldu. “Türk Hava Yolları Lufthansa’ya karşı” başlığıyla geniş bir haber yayınlayan gazete, THY’nin daha iyi servis, daha iyi bağlantı ve daha ucuz biletle Alman Hava Yolları Lufthansa’nın uykularını kaçırdığını yazdı.\n\nİSTANBUL AVANTAJI\n\nTÜRK Hava Yolları’nın Körfez ülkelerinden Asya, Uzak Doğu ve Afrika’ya gitmek isteyen Alman yolcuları bile Lufthansa’nın elinden almaya başladığını yazan gazete, Almanya’dan bu noktalara uçacaklar için de THY’nin avantajlı hale geldiğini belirtti. Almanya’nın Hamburg, Dusseldorf, Stuttgart ve Berlin havalimanlarından Uzak Doğu’ya uçmak isteyen Alman yolcuların önce Frankfurt’a gitmeleri gerekiyor. THY ise bu imkanı İstanbul veya Dubai’de yolculara sunuyor.\n\nYEMEKTE FARK ATIYOR\n\nTHY’nin Lufthansa’ya göre üstün olduğu alanlardan biri de yemekleri. Do and Co firmasının şefi Atila Doğudan, THY uçaklarında yerilen yemeklerin Formula 1 yarışlarında VİP misafirlere verilen ve Avrupa Futbol Şampiyonası’nda futbolculara verilen yemeklerle aynı kalitede olduğunu söyledi. LTU havayollarının daha önceki sahibi ve halen Almanya’da havacılık sektöründeki önemli isimlerden biri olan Hans Rudolf Wöhrl de, “THY seyahat edenler, bu şirketin işçileri taşıyan bir havayolu olmadığını, ciddi bir havayolu kuruluşu olduğunu artık fark ediyorlar” dedi.\n\n \n\nFRANKFURT

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.